torsdag den 13. oktober 2011

Kreativ aften i Stof og Stil


I aften har jeg været til den hyggeligste kreative aften i Aalborg. Stof & Stil holdt åbent fra 19-21. Der var mange damer. Lige parkeringspladsen fuld og så lidt flere, men ikke så mange, at det var helt proppet. Lige tilpas.
Mette Rind bød velkommen, og vi fik serveret en lækker velkomstdrink.

Der var som altid mange flotte stoffer og massevis af kreative idéer at gribe fat i.
Egentlig må man slet ikke fotografere i en butik, men jeg fik at vide, det var okay i aften - mange tak for det.


Der var fine små workshops med bl.a. smykker, knytning og nålefilt og flere øer rundt omkring, hvor der også var vist idéer til fine ting. Både til hverdag og fest/jul. Filt, strik, smukke stilige skindclutches m.v.

Glade og hjælpsomme medarbejdere på job. Og dem var der mange af. Der var overraskende lidt kø.



Uhm og sikke et kagebord de havde stillet an :) Dejligt med en kop te.

Alle fik en gave med hjem.

Der var udloddet tre gevinster. Tre flotte kurve med forskelligt tema. En med patchwork, en med broderi og en med filt. Ingen af dem kom desværre med mig hjem.
Det var et rigtig fint og hyggeligt arragement. Tak for en dejlig aften - jeg kommer helt sikkert igen en anden gang.

7 kommentarer:

Klejs sagde ...

Sikken god idé med sådan et arrangement i Stof og Stil. Må tjekke efter om de gør det samme i Tilst.

Lone sagde ...

Skam dig...

Næste gang så hiver du mig i armen..

Jeg så absolut intet... Der var jo såååååå mange mennesker..

Håber du havde en god aften, vi hyggede os,til trods for skuffelsen over arrangementet...

Rigtig god dag til Jer..

Lone

Louise sagde ...

Det var det nemlig, Elisa. Det håber jeg for dig.

Det lover jeg Lone - næste gang :)
Jeg hyggede mig rigtig meget sammen med min mor. Det er ærgeligt, I er skuffede...

Strikkefuglen sagde ...

Det er skønt ,at blive inspireret og få lyst til ,at lave noget nyt :-)
Ærgerligt at du ikke var den heldige vinder af en af præmierne.
God fredag
Majbritt

Louise sagde ...

Ja meget ærgeligt, Majbritt.
Tak og rigtig god weekend.

Mona sagde ...

Hørtes ut som en flott kveld! Så fristende ut, på flere måter ;0)

Louise sagde ...

Det var det lige præcis, Mona! :)