tirsdag den 8. november 2011

Skal du have smæk??

Jeg har syet en demo-smæk, som efter egne kriterier er godkendt! :)

Forside: bomuldsstof fra syværelset, rester etc.
Bagside: Voksdug (Jeg har gemt vores tidligere model - den slags kan man jo altid bruge)
Kantebånd: Strøget med nænsom hånd af bomuldsstof fra samlingen.

Så nu er der klippet en stak, som er klar til at ryge gennem maskinen.


Andrea er så skøn og lækker. Hun oplever verden 100% lige nu. Her har hun opdaget et af mors silikoneelastikker i RØD - nøøj, det er spændende! God aktivitet for finmotorikken :)

6 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Hvor er hun bare sød!
Og lækre smække du har fået lavet! Jeg skal også i gang, så snart jeg kommer hjem til min symaskine.
KH Dorthe

Kisser Laptern sagde ...

Ih, hvor fint. Jeg er på besøg på denne blog for første gang. Smukke ting.

Sejt (i mangel af andet ord) at bloggen sprudler af kreativitet og solskin samtidig med, at jeg læser, du har mistet din midterste datter.
Jeg har meldt mig som fast læser og glæder mig til at følge dine påfund.

Varme novemberhilsner.
Kirsten

EnHeberg sagde ...

Tak Dorthe! Jeg kan varmt anbefale voksdugen, det er virkeligt smart, og jeg har også vasket dem ved 60 grader uden problemer.
Kh Louise

Velkommen til Kirsten, det glæder mig, du vil læse med.
Tak for de pæne ord. Min livsvilje viste sig at være stor. Det er jeg meget taknemmelig for. Kærlig hilsen Louise

Strikkefuglen sagde ...

Hun er så KÆR :-)
Verden venter med masser af oplevelser :-)
Hvor er de smarte de små smækker. Jeg syede også selv smækker til mine da de var små. Sikke en dejlig tid :-)

små hverdagssysler sagde ...

Hej Louise
Fandt lige din fine blog. Glæder mig til at læse med.
Glæder mig til at lave vanterne når snuen er ovre.
GOd aften.
MVH Jette

EnHeberg sagde ...

Tiden er vidunderlig :) Og verden bliver rigtig oplevet og udforsket - det er så stort at være med til.

Tak Jette og velkommen på min blog. Jeg er glad for, du kan bruge opskriften. God bedring.