torsdag den 5. januar 2012

Godt nytår!

Bedre sent end aldrig...
VELKOMMEN til de nye læsere - det glæder mig!

Vi kom godt ind i 2012. Meget stille og roligt. Vi var hjemme og os selv. Brugte lang tid på at lave mad, spise, hygge og se tv. Christina spille wii, og jeg strikkede. Preben sov periodisk (stadig syg).
Nytårsfortsæt er der et par stykker af: holde den slanke linje og færdiggøre strik i skuffen. Så meget som muligt - jo mere jo bedre :)


På strikkefronten er jeg ved at strikke kant på Samlebånd til Andrea. Er selv mægtig godt tilfreds og glæder mig til, hun kan prøve den.

Og så er jeg blevet teststrikker for Irene fra Paapinden.dk:






Garnet blev Palino - mest fordi Garnboden ikke havde Sandnes Duo, men også fordi det er dejligt blødt. Som du kan se har Andrea tjekket det :)

7 kommentarer:

lajoma sagde ...

Godt nytår til dig og familien Louise.

Frujensensunikum sagde ...

Ihh hvor var det godt jeg lige vågnede op og så dette indlæg.....

det inderholder jo billeder af nogle kære og dejlige individer ( sådan er jeg nød til skrive for kære Wolf er jo ikke helt menneskelig)

Hvor godt at se at I har det godt.

Og at det skrider fremad på håndarbejdsfronten, inden længe tror jeg Andrea kan overtage lidt af din test strikning...:-))

Et forsinket godt nytår

kh. Blogtante 1

Susanne sagde ...

Hun skal nok få pudset talentet, hende den skønne Andreas.

Godt nytår til jer. Jeg vil følge flittigt med i det nye år.

Birthe sagde ...

Godt nytår og hvilket dejligt billede , både hund og børn er dejlige :-)
Lille Andrea er vist en kommende strikker :-)

Lin sagde ...

Ogsaa et rigtigt godt nytaar til dig og dine Louise, med tusinde tak for aaret der gik og en masse dejlige blogoejeblikke.

63 grader nord sagde ...

Godt nytt år til deg og din familie! Takk for hilsen på bloggen, veldig koselig at du hilser på.

Den strikken ser flott ut. Og så fint ett barn å strikke til :0)

ha en flott helg!

Jenny sagde ...

Hej :)

Dejlig blog du har her :)

Jeg tager dine nytårsforsæt til mig :)

Hvad er en teststrikker?

Rigtig god søndag!

Kh. Jenny