torsdag den 3. maj 2012

At rydde op i sit liv

Jeg har ryddet op på mit skrivebord i dag. Jeg trængte til at få et overblik. Få ro og harmoni igen.
Det er bare så rart nu. Især er alt det, der nu er væk og ikke fylder mere, rart.
På mit job kæmper jeg også at skabe overblik lige nu. Jeg synes, jeg plages af manglende forståelse og lydhørhed, hvilket gør mig rigtig frustreret og ked af det. Gør at jeg går grædende hjem fra arbejde. Stjæler min nattesøvn og tilmed min lyst til at være kreativ. Jeg har fået indtil på mandag til at tænke i. I løbet af de 36 timer, der nu er gået har jeg allerede tænkt mange tanker og grædt en del tårer. Jeg håber stadig et eller andet sted på, tingene kan blive mere spiselige for mig, men jeg tvivler desværre også.

10 kommentarer:

violykke sagde ...

Åh nej de lyder ikke godt, jeg håber virkelig af hele mit hjerte at det falder ud til din side, jeg vil krydse finger, håber det bliver en weekend der bliver til at holde ud, knus

Klejs sagde ...

Øv... Det er jeg ked af at høre. Men det vigtigste er at være tro mod sig selv. God tænkeweekend!

Lisbeth sagde ...

øv øv øv øv øv. Lærerne på min søns skole skal trives, SQ! Eller det skal alle faktisk.
Der er ikke nogen, der har fortjent at gå grædende hjem fra arbejde. Håber du finder ud af det.

Vi ses om en uge. Indtil da sender jeg dig en masse positive tanker og håber du finder en løsning, der passer i din verden.

De kærligste hilsner
Lisbeth

Signe sagde ...

Det lyder sørme ikke rart. Jeg håber for dig, at du finder en løsning som du selv kan have det godt med.
Jeg er heldigvis sikker på, at du har en fantastisk familie, der bakker dig op uanset hvad. Jeg vil tænke på dig og håbet, trods alt, at du går en dejlig bededags ferie.
Knus signe

EllenSand sagde ...

Kjære deg, det der er ondt. Husk at du ikke er alene om å erfare dette. De fleste opplever en eller annen gang at det skjærer seg på jobb. Jeg også. Har du snakket med legen din? Kanskje du trenger å sykmelde deg så du får lenger tid til å tenke, finne ut av ting.
Jeg synes det høres strengt ut å måtte finne ut av ting på denne måten. Arbeidsgiver har jo også et ansvar. Kanskje arbeidsmiljøet er tøffere i danske skoler enn i norske? Jeg har fibromyalgi og trenger mye tilpassing for å fungere i jobb og min arbeidsgiver er veldig flink.
Stå på, snakk med noen, pass på deg selv!
Klem Ellen

Uldbegavet sagde ...

Det er utroligt frusterende at føle, at man ikke bliver hørt, og der er nok ikke andet at gøre end at tage tyrene ved hornene og gøre opmærksom på det. Hvis det ikke hjælper, så er der heldigvis hjælp at få mange steder fra til mægling, konfliktløsning m.v. Nogle gange når tingene går i hårdknude, kan det være en fordel med en professionel, der kommer udefra og ser på det hele med nye øjne. Jeg ønsker dig alt det bedste og håber du finder en løsning.

Gitte sagde ...

Kender dig ikke men har fulgt med i din blog lidt på sidelinjen,du har været meget igennem og kommet ud på den anden side,det gør en i besiddelse af kræfter man ikke troede man havde,så kæmp alt hvad du kan for at få den plads på arbejde som du fortjener,ingen skal gå grædende hjem fra arbejde,det er intet job værd,krise eller ej,håber du finder en løsning :)

Susanne sagde ...

Øv Louise. Jeg krydser fingre for det bedste.

Strikkefuglen sagde ...

Åhh hvor er det ikke rimeligt at du skal gå og være ked af det. Jeg håber du kommer frem til en løsning som gør dig godt og glad igen :-)
Gode søndagshilsner herfra
Majbritt

Louise sagde ...

Kære allesammen!
Tak for alle jeres hilsner. De varmer og glæder hver og en. Og bragte også tårer frem.
Sidste måned har været hård for mig. Den har virkelig kostet spekulationer, tårer, søvnløse nætter, frustrationer og sure miner hos mig. Heldigvis har jeg en sød, forstående og lyttende mand. En masse søde og dejlige kolleger. Og alle jer i skønne blogland, som bakker op.
Tak for det. Jeg er endt med en spiselig løsning i dag.
Nyt indlæg følger.
Kærlig hilsen Louise.