torsdag den 10. maj 2012

Lagersalg og massevis af andre fristelser

I dag har jeg været til lagersalg her i Brønderslev hos Mayflower
Jeg købte 8 nøgler strømpegarn af det lækre og smukke fra Lana Grossa.
Kunne simpelthen ikke lade det ligge. 50 g - 10 kr.
De har åbent både fredag, lørdag og søndag også.

Der er også det legandariske lagersalg hos Le Caf/Active Sportswear/H2O her i Brønderslev.
Dejlig softshelljakke til Christina (kr. 200,-)
2 par sko til manden. Bestillingsvarer :) (kr. 800,-)
3 toppe til mig. I alt kr. 100,- Og ja, den grønne blev købt våd :) Det øsregnede, da jeg var derude.
Lagersalget fortsætter fredag, lørdag og søndag også.

Desuden er der Uldfestival i Saltum lørdag og søndag.
Blogtræf i Aalborg lørdag.
Og garnudsalg hos Garnudsalg.dk/Weller lørdag og søndag.

Så kom ikke og sig der aldrig sker noget i Nordjylland!
Note to self: Nordjylland er åbenbart ikke altid udørk, men hvorfor skal "det hele" ligge i samme weekend?!?



1 kommentar:

strikkeentusiasten sagde ...

Sikke en masse lækre sager du har hjemtaget.

Skal da lige love for de nordjyder forstår at samle det hele i en weekend......der er vel også et par konfirmationer rundt omkring.....!!

Dejligt at se min yngling blogbaby smile og vokse sig yndig.

Knus også til skønne Wolf.

Kh Jane