torsdag den 10. maj 2012

Smilet - uddrag af hidtil hemmelig sms-korrespondance

Sikke en cliffhanger :)
Hos Lis fangede jeg chancen for at fortælle om smilet.
Som I måske har læst på min blog, har jeg haft en del spekulationer omkring det kommende skoleår.
I tirsdags fik jeg følgende sms af en meget rar og god kollega: "(...)Velkommen i teamet. Du kommer til at tilføre teamet godt humør, hvilket vi ikke kan få for meget af!" Jeg smilede rigtig meget og svarede: "(...) Mange tak :) Det vil jeg gøre med glæde, og håber også, jeg kan tilføre mere og andet. Glæder mig helt vildt."
Er det ikke skønt at påskønne hinanden, glædes og smile?

I går fik jeg en anden kollega til at grine højt da jeg fortalte ham et citat, jeg har lært af en seminarieveninde:
Når man smiler og går hurtigt, ses det ikke, man er grim!

Et smil gør den lille forskel i hverdagen.
Andrea er født glad, tror jeg. Hendes dejlige, milde smil smitter os alle hver dag.

Vil du fortælle om smilet - så snup stafetten :)

1 kommentar:

Lis sagde ...

Så ved jeg godt hvorfor jeg både smiler og går stærkt. Jeg tror din veninde har ret på det punkt.

Sikke en lækker velkomst at få i dit nye team. Jeg føler det bliver en god tid du går i møde.

Kh. Lis