torsdag den 11. oktober 2012

Den hvide pil

Jeg måtte desværre skyde en hvid pil efter min tur til Kreativ aften hos Stof og Stil onsdag aften. Christina havde det dårligt, så jeg måtte blive hjemme.
Ærgerligt ærgerligt, men sådan er det nogle gange.
Jeg har tænkt på det en del gange i løbet af i dag, men butikken ligger der jo også her i efterårsferien. Dog ikke fuld af kreative "småboder", summen, liv, masser af kreadamer, guf til ganen og en super hyggelig aften.
*suk* Sådan forestiller jeg mig, det har været, for det var det nemlig sidst, da jeg var der sammen med min mor :)

Christina har det heldigvis bedre i dag, og det er jo nu engang det vigtigste.
Nu snuser jeg så omkring på forskellige andre blogs efter news :)

7 kommentarer:

Livet i Villa Dallbo sagde ...

Ejj, det var ærgeligt. Men jeg kan godt forstå dit valg :o) Jeg kom heller ikke afsted pga Alberte. Håber du får en god tur derud i efterårsferien :o)
Knus Kathrine

Charlotte sagde ...

Håber du får en god tur i efterårsferien, og heldigvis at der er bedring på vej til din lille pige:-)

helene sagde ...

Så er der jo frellesen mht. Guf

Randi B. Jensen sagde ...

Jeg var der onsdag aften - det var hyggeligt, men jeg er sikker på, at du også kan se det, der var til inspiration derude i næste uge :-)
godt, at det ikke var noget langvarrigt, der kom efter din datter.

Louise sagde ...

Tak for de dejlige hilsner. Også rigtig god ferie til jer :)

Det kunne ellers have været hyggeligt at mødes derude med andre bloggeren ;)
Christina er frisk igen og sendt afsted til Trimdag.

Frellsen Helene, uhm! Vi må snart have en tur. Edith er flyttet med Hønsestrik, så hun nu har sin egen butik :)
Der er klart basis for en tur :)

Strikkefuglen sagde ...

Øvv håber du kommer derind i efterårsferien.
Børnene er nu engang de vigtigste ;-))

Louise sagde ...

Ja, det er de Majbritt.
Det gør jeg nu ikke - vi har andre planer ;)