onsdag den 28. november 2012

Årets hotteste hue!

Hos Stine så jeg i sidste uge denne rappe hue og måtte straks have fingre i opskriften. Tror jeg satte ny personlig rekord der :)
Et dyk i garnkurven og et smut forbi den lokale "Garnheks" efter to sorte Lima og vips var jeg i gang.
Opskriften er lige til at gå til. Ingen slinger i valsen. Du får endda både instruktion i at strikke hue frem og tilbage eller rundt og på strømpepinde. Sikkert ført med Stine i hånden.

Stine er i mine øjne en knaldhamrende dygtig og engageret strikdesigner. Med en finger på pulsen. Altid stilsikker. Altid med smukke designs. Altid med styles jeg godt kunne tænke mig at turnere rundt med eller eje.
Se blot her
Den adventskrans ville fordoble mængden af hygge i vores hjem.
Eller her Så smuk beklædning
For slet ikke at tale om den her
Hold da nu fest den er lækker - fuldstændig musthave!

Min hue er nu færdig
Og Preben skulle lige gøre nar af den - men har har faktisk haft den på tre gange nu... (Så Stine den passer også til str. 60 :) )
Jeg elsker min hue og har accepteret, det godt må være koldt nu.

Stine designer og strikker for fuld fart. Med sikker hånd, glødende pinde, et klogt og kreativt hoved og hjertet helt på rette sted. Tak for endnu et lækkert design.

7 kommentarer:

Lis sagde ...

Jeg synes også den er flot. Preben skal have en anden mere drenget farve, synes jeg.

Jeg har købt til Lillebror og skal også i gang, så jeg kan få den lavet til pakkekalenderen.

god aften til dig.

Kh. Lis

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Kære Louise

Altså tusind tak for dine super søde ord, link og billeder.

Kh. Stine:)

monaelisabeth sagde ...

Fed hue - og du har helt ret - Stine er en dygtig designer :o)

hilsen Mona

Louise sagde ...

Tak Lis. Det skal han nemlig, grøn og blå eller sådan noget. Jeg tror, nissen kommer forbi her også :)
Held og lykke med Lillebrors.

Kære Stine.
Det er mig der takker. Sidder også med røde kinder ;) Jeg er ikke så god til ros - kender du det?

Det er lige en for dig, som bor helt ud til Limfjorden Mona! Du kan vel strikke den på én dag, med de evner og lynpinde, du besidder :)
Kh Louise.

Lin sagde ...

Tak for tipset til en laekker blog som jeg maa studere noget naermere.
Flot hue, det ender da med at Preben stikker helt af med den. Du kan vist lige saa godt gaa igang med een til haha.

Hottentotten sagde ...

Hvor den er fin, tillykke. Jeg er selv i gang med en af Stines huer, jeg har lidt travlt, for de kloge siger jo, at det bliver koldt nu.
Kh.
Karen

Louise Heberg Krogh sagde ...

Det var så lidt, Lin. Bloggen er så lækker :)
Og ja, jeg har en hue i tankerne til Preben - dog med grønt og blåt mønster. Det er vist mere ham :)

Velkommen til Karen. Fat du blot pindene og glæd dig. Huen er så skøn. Og her er det i øvrigt vildt koldt allerede! Brr...