mandag den 26. november 2012

Cool and the gang til fed fest

Lørdag holdt min folkeskole 50-års jubilæumsfest.
Åbent hus om eftermiddagen med mulighed for at gense skolen, snakke med kammerater og lærere. Vi var fire fra starten af, mødte flere på vores vej fra samme årgang og selvfølgelig en hel masse fra andre årgange.
Det var så sjovt! En hel dag fuld af glade oplevelser, mindre, smil og knus.
Det utrolige er, at man 20 år efter, man forlod skolen kan komme tilbage og opdage, mange ting er uforandrede. Det er de samme tallerkner og de samme bøger, der står i hjemkundskab. De samme gardiner, der hænger i klasserne, og de samme ting, som hænger udstillet - vi tjekkede :)
Nogle ting var heldigvis også forandret, og jeg ved om nogen også godt det i stor udstrækning handler om kroner og øre, men det er forunderligt man kan træde ind i en tidslomme :)
Om aftenen var der fest, hvor i alt 11 fra vores årgang. Snakken gik, og der blev udvekslet mange minder og oplevelser. Det er jo helt utroligt, hvad man kan huske :)
og nogle har fortrængt!
Flere gange i går, rigtig mange faktisk, grinede jeg af sjove oplevelser, vi havde snakket om i lørdags. Min stemme er slidt af at snakke i 12 timer.
Det var en fantastisk hyggeligt, minderig og rar dag, og der bliver allerede brygget på en fest næste år for vores årgang. Af en eller anden uforklarlig grund er jeg med i festudvalget :)

4 kommentarer:

monaelisabeth sagde ...

Selvfølgelig er du med i det udvalg :o)
Det er så sjovt at få genopfrisket alle historierne.
hilsen Mona

Lis sagde ...

Sidder også og tænker: Selvfølgelig er du med i udvalget :D Ønsker dig rigtig god fornøjelse med planlægning und so weiter.... Bliver da sjovt.

Underligt, som ens klassekammerater også ændre sig, hvis man ikke lige har set dem i 20-30 år...Jeg ligner da mig selv...Ikk?

Kh. Lis

Lin sagde ...

Det ville undre mig meget om du ikke var med hihi.
Godt at det var hyggeligt.

Louise sagde ...

Det bliver så sjovt! Vi glæder os allerede til september næste år.
Facebook er jo i den forbindelse Guds gave til mennesket :)