torsdag den 22. november 2012

En ekstra uventet gave

kom til min turban i går fra Mette.
Som Mette skrev på det fine kort: "En forsinket fødselsdagsgave eller en tidlig julegave". Jeg synes, den lækre gave er begge dele og forstår stadig ikke, hvordan jeg kunne være SÅ heldig.
Jeg har fået kikket lidt i bøgerne - lækkerierne står jo nærmest i kø.
Hvis du har tendens til mundvand, så luk nu! :)
Tranebærsyltetøj med ristede valnødder, rønnebærgelé med æbler, blåbær i rom, syltede figner i portvin, syltede grønne tomater, grøntsagspickles, peberfrugtrelish, rabarberchutney med chili og vanilje, harissa, ananassalsa med spidskommen og sød basilikum, mayonnaise med chili, lime og koriander, chokolade panforte, krydret æblechutney, chai med garam masala, kanel og kardemomme, karamel med appelsin, valnød og chokolade, julesennep med peberrod og honning, marcipanhorn med citrus, rødkål med soltørrede tranebær, valnødder og kanel - uhm siger jeg bare, men jeg har jo også billeder af alle herlighederne. Og ovenstående er kun et begrænset udpluk.
Og pungen er også virkelig meget fin, blød og lækker, dufter skønt af læder.
Dejlig farve. Jeg har allerede aet rigtig meget for den.
Nu er den lagt væk, for Andrea er også meget interesseret i den, og jeg har andre idéer med den end sutteopbevaring :)

Tusind, tusind tak Mette!

6 kommentarer:

Lis sagde ...

Lækre ting du har fået. Tillykke med dem.

Kh. Lis

Lin sagde ...

Savle savle savle, godt det snart er frokosttid.

Strikkefuglen sagde ...

stort tillykke med den lækre gave, heldige dig ;-)
Din juledug bliver så flot glæder mig til, at se den mon du når det til denne jul?
Kh Majbritt

Livet i Villa Dallbo sagde ...

Nøj, heldige heldige dig :o) Lækre ting :o)

monaelisabeth sagde ...

Nøj for nogle lækre ting.
Kan godt forstå det var en god overraskelse :o)
hilsen Mona

mette sagde ...

Hvor er du sød Louise - godt pakken nåede frem og vakte glæde :)
God weekend.