torsdag den 15. november 2012

Fred

Svigermor og Bedste fik fred i nat.

Hun havde leukæmi og var indlagt på Aalborg sygehus i ca. 9 uger.
I mandags fik vi besked på, der ikke kunne gøres mere for hende. Det skulle man ikke være læge for at se. I går stoppede al behandling: drop, blodtransfusion og antibiotika. I nat fik hun fred.
Vi var forberedt, og der er en verden til forskel på at være det.

Det har været stille og smukt solskinsvejr i dag. Jeg har haft mange tanker gennem hovedet. Tanker om de næsten 18 år jeg nåede at kende svigermor.

Billedet er fra d. 5/11, da Andrea var med ude at besøge Bedste sidste gang og havde blomster med til hende.
Hun sagde en sjov lyd, da jeg tog billedet, fordi det killede i maven, når hun kørte med elevatoren.

12 kommentarer:

Lis sagde ...

Kære Louise, det gør mig ondt på jeres vegne. Sorgen er der og I er forberedt på den. I kan arbejde jer gennem sorgen på en smuk måde.

Kh. Lis

Louise sagde ...

Det gør mig ondt at høre... Altid svært aat miste når det er en man holder af, også selv om man er forberet...

Livet i Villa Dallbo sagde ...

❤ Tanker til jer.

Randi B. Jensen sagde ...

Selv om man er forberedt, så er der, som du skriver, minder der går gennem en - en sorg over at miste, der skal gennemleves - en kærlig tanke til dig og din familie.

Jane sagde ...

Kære Louise, det gør mig ondt på jeres vegne. Kondolerer....

Knus

Erika sagde ...

Det gør mig ondt på jeres vegne. Varme tanker herfra.

Susanne sagde ...

Det gør mig ondt.

Jeg håber, at I kommer godt igennem det hele sammen, og så glæder jeg mig over, at du nåede at have din svigermor i 18 år trods alt.

Varme tanker herfra.

violykke sagde ...

Varme tanker til jer. Hvor er hun sød, når det killer i maven :0)

Strikkefuglen sagde ...

Kære Louise
Det gør mig ondt at høre.
Kondolerer, varme tanker til jer.
Kh Majbritt

Louise sagde ...

Mange tak for alle jeres dejlige, kærlige hilsner. De varmer hver og en.
Sorgen er en del af vores liv, så vi står sammen ❤

FruHansen sagde ...

Det gør mig ondt - mange tanker til jer.. Kh. Mette

Louise sagde ...

Tak Mette ❤