mandag den 31. december 2012

Godt nytår!

Kære alle.
Bloggen har været noget forsømt på det sidste.
Ikke med min gode vilje.
Som rigtig mange af jer ved, skrev jeg eksamensopgave, som blev afleveret den 10. december. Måske husker du, det sneede voldsomt på det tidspunkt. På vej hjem om formiddagen gled Preben af vejen og måtte vente tre kvarter på at blive trukket fri. Der skete heldigvis ikke noget med hverken ham eller bilen, men spændingen blev da øget noget mod at nå at aflevere opgave til tiden. Jeg kørte derfor selv til Aalborg, hvilket jeg ellers havde tænkt, Preben skulle, men han havde kørt rigeligt den dag!
Jeg nåede det og ventede derefter 12 lange dage fyldt med tanker og bekymringer.
Vi bestod! Og det endda med fint resultat. Jeg er så glad og lettet.
Juleaften holdt vi sammen med min mor og hendes ven. Det var meget hyggeligt. Den første hyggelige juleaften siden 2008, hvor vi mistede Rebecca, synes vi alle. Skuldrene nede og bare glædes og hygge. To piger med strålende øjne og stor omsorg for hinanden og os andre.
Juledagene har vi holdt hjemme og i sommerhuset.
December måned har en anden trist tradition. Min bil har for vane at gå i stykker, og i år har desværre heller ikke været en undtagelse. Denne gang er motorblokken flækket, så den holder stille et stykke tid endnu.
Generelt set synes jeg, det har været et hårdt år.
Vi mistede begge mine svigerforældre i årets løb.
For over to år siden måtte Preben lukke sin forretning i Aalborg. Vi kæmper stadig med de økonomiske efterdønninger og har ingen afklaring. Det er hårdt og opslidende ikke at have en afklaring, et mål eller en vej frem. Jeg håber den kommer i 2013.
Følger du med herinde, ved du også, året heldigvis har budt på rigtig mange positive og dejlige oplevelser. Oplevelser med Andrea, Christina, Preben og resten af vores familie. Kreative oplevelser, ture ud i det blå, ferier og dejlige øjeblikke.
Må dit 2013 blive godt og lykkeligt.
Jeg glæder mig til at kaste mit gode humør og mine smil på jer i 2013.
Kærlig hilsen Louise.

15 kommentarer:

zpiffen sagde ...

Også et godt nytår til jer alle. Må året blive et godt et af slagsen på alle fronter.

Birthe sagde ...

Godt nytår til dig og dine :-) Jeg tror og håber på at 2013 bliver et godt år :-)

Lin sagde ...

Jeg krydser fingre for lysere tider med smil og godt humoer paa alle plan. Tusinde tak for et dejligt blogaar Louise, rigtigt godt nytaar til dig og dine med alle mine bedste oensker.
Kram herfra

Susanne sagde ...

Jeg ønsker jer alt det bedste. Godt nytår fra mig.

monaelisabeth sagde ...

hej Louise
TILLYKKE MED EKSAMEN !
dejligt det gik som det skulle med det :O)
og godt, det ikke gik værre med Preben. Der skete en del glatføre ulykker de dage, husker jeg.
Det var hyggeligt at træffe dig i 2012 til blogtræf hos Lone. Måske ses vi der igen en anden gang :o)
Rigtig godt nytår til dig og din familie.
hilsen Mona

Camilla sagde ...

Rigtig godt nytår Louise, jeg håber det bliver et godt år for dig og din familie!
Tillykke med eksamen, det er altid en vild lettelser når opgaver er afleveret og bestået :)

Lis sagde ...

Kære Louise. Tillykke med den fine eksamen. Godt nytår til dig og dine. Hvor er jeg glad på jeres vegne at nogle ting er blevet bedre, så kan det sidste bare komme an her i 2013, i er klar til at klarer det også.

Tak for dine altid søde beskeder på min blog. Det betyder meget for mig.

Kh. Lis

Strikkefuglen sagde ...

Tillykke med eksamen og dejligt at i fik ros :-) Jeg ønsker jer et godt og lykkebringende nytår.
Majbritt

Jane sagde ...

Tillykke med din eksamen :-)
Du og din familie ønskes et rigtigt godt nytår!

Ulla sagde ...

Godt nytår! Et stort tillykke med veloverstået eksamen. De bedste ønsker for 2013 :-)

violykke sagde ...

Hjertelig tillykke, jeg skal også igang med udannelse og eksame i næste uge ;0) giftig godt nytår knus

63 grader nord sagde ...

Godt nytt år!

Håper 2013 blir ett supert år for deg (og meg ;0) ).



Klejs sagde ...

Godt nytår! Også selv om vi nu er i februar.

Det er lang tid siden jeg har kikket ind her. Håber at alt er vel med jer.

Må året være god og mild mod jer alle.

violykke sagde ...

Hold op jeg mente da rigtig godt nytår og håber i har det godt kærlig hilsen lykke

Anne Dorthe sagde ...

Kære Louise

Med håb om en lys fremtid herfra.

Miss AD