fredag den 29. maj 2015

Kender du...

... mon navnet på denne sweater?


Jeg var til pædagogisk dag i Hjallerup i tirsdags og fik øje på denne lækre sweater.
Måske var det Mads Steffensens (ja, ham fra Mads og monopolet) assistent, der havde den på, så jeg gik ikke lige over og spurgte, om han havde opskriften :)

Det er ellers længe siden, jeg har strikket noget "ordentligt" eller "rigtigt". Små strømper er det blevet til. Og jer er startet på en islænder et par gange... Men måske skulle jeg...
Hvis bare du kan hjælpe mig.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg kan så afsløre at det ikke er Mads Steffensens assistent. men derimod min kollega. Jeg ved, at trøjen er købt, men jeg vil gerne spørge om mærket:-)

Mona Elisabeth Pedersen sagde ...

hej Louise - hvis ikke allerede du er med i koftegruppa på facebook vil jeg foreslå dig at blive det. Der finder du alle mulige mønstre og modeller på kofter - OG også mange opskrifter. Mange gamle som er frigivne uden copyright (ja, du læste rigtigt). Det er et eldorado - og måske finder du et lignende mønster der.

Louise Heberg Krogh sagde ...

Det må du virkelig gerne Anonym :) Tusind tak!

Louise Heberg Krogh sagde ...

Mona Elisabeth, det lyder jo næsten for godt til at være sandt... Mange tak for tippet - men jeg bruger ikke på facebook mere.

Anonym sagde ...

Den er af mærket Devold, som bl.a. kan købes i Spejder Sport. På det her link kan du klikke på billedet og det bliver større - det er lige ved at mønstret kan tælles derfra:-) http://www.spejdersport.dk/devold-svalbard-zip-ink/grey.aspx

Louise Heberg Krogh sagde ...

Mange, mange tak fof hjælpen!!
Hvor er I fra? :)