onsdag den 18. februar 2009

Uglen

Min ugle er færdig, sådan næsten.
Jeg fik den strikket færdig i søndags og hæftet enderne.
Egentlig en let proces. Jeg begyndte torsdag og var færdig
søndag ugen efter. 11 dage. Og mindst 2 dage fik
jeg ikke strikket, fordi jeg lå i sengen.
Den er blevet rigtig god - foto følger.
Jeg mangler nemlig at sy øjne på.
Har været ude at få fat i dem i dag.
Regner med jeg får det fikset i aften.
Ellers går det fremad med "Topstykket" fra Geilsk.
Jeg er vild med farven - tak Helene for råd og vejledning.
I dag har jeg også fundet Bindesjal fra Herningegnen anno 1880 frem.
Jeg mangler ca. 40 pinde + kanten.
Må få det lavet færdig. Nu har jeg lavet en seddel, hvorpå jeg sætter en streg,
hver gang jeg har strikket en pind. Så er det da håndgribeligt, hvor langt jeg
er nået.
Ellers en stille og rolig dag.

Ingen kommentarer: