fredag den 17. september 2010

Hyggeaften

Jeg glæder mig til at hygge med familien i aften.
De sidste par dage har været travle, og vi har ikke spist aftensmad sammen.
Det passer mig på ingen måde.

Onsdag var Christina hos vores kontaktperson (det hedder ikke barnepige, når man er 12 år), fordi jeg var til møde på arbejdet hele eftermiddagen og først kom hjem kl. 18.30. De spiste pizza sammen. Preben kom hjem lidt over 20, der havde jeg spist.

I går var Christina hos en veninde og bagefter til gymnastik. Jeg kørte til forældremøde, inden Preben kom hjem og var hjemme halv ti.



Men i aften skal vi rigtig hygge! Spise mad sammen og dele fredagsslik.
Jeg er klar!

God weekend

4 kommentarer:

Lin sagde ...

Det kan jeg godt forstaa du er. Jeg synes at aftensmaden sammen er saa vigtig, for det er jo ikke for meget man faar set til hinanden i loebet af dagen, og saa er maaltiderne gode til at faa snakket lidt sammen om dagen og what ever.
Hyg jer. Jeg skal selv koere den store til ridning om 5 min. og vi kommer foerst tilbage lidt i 20. Saa i aften hos os staar den paa hurtig pizza-hygge foran NCIS ( en amerikansk serie. Koerer den ogsaa derhjemme????)

Lisbeth sagde ...

Det er jer vel undt :-)

PynteMynthe og Mor sagde ...

Rigtig god "Hyg-ning":)

Frujensensunikum sagde ...

Det har vist været en travl uge
(stakkels lille Wolf så er han også lidt forsømt) kan godt forstå der skulle hygges.....håber at I havde en rigtig god aften og en fortsat god weekend.