onsdag den 18. april 2012

Blomsterpige


Nu er det jo ikke hver dag, jeg oplever at stå med en buket blomster i hånden til kr. 350,- Alt forladt, men jeg kan jo lige så godt være ærlig.
Så da jeg i mandags hentede en buket til vores nye fællesleder, måtte jeg simpelthen eje et par billeder af buketten med de smukke farver.

At jeg så faktisk også endte med at blive overtalt til at overrække buketten er så en helt anden historie. Der var en anden, som sagde et par ord, så jeg klarede det vist meget fint. Heldigvis havde jeg taget en pæn, kort nederdel og min nye skjorte på :)

5 kommentarer:

Blæksprutten sagde ...

Det er en rigtig smuk buket med nogle fantastiske farver. Jeg er jo vild med grøn og orange... ;)
Dejligt at se dig igen i mandags; det var hyggeligt.

Lis sagde ...

Det er en rigtig fin buket med de smukke gerbera i orange og grønt blomsterfyld.

Det er heller ikke ret tit jeg får lov til at have så dyr en buket i hånden, så håber du nød det :)

Kh. Lis

Uldbegavet sagde ...

Det er en meget smuk buket, så den kan jeg godt forstå du lige måtte have et par billeder af og heldigt, at du lige var klædt på til lejligheden.

iPad reparation sagde ...

Enig, super flot buket med rigtig sød farvesammensætning :)


Hilsen

Pia
iPad 2 reparation
http://ipadreparationer.dk/

Pernille sagde ...

Dejligt med blomster at glæde sig over, godt det snart vrimler frem overalt ude i haven:-)