tirsdag den 10. februar 2009


Så blev vi også ramt at sygdom. Men hvorfor skulle vi også gå fri, når

"alle andre" er syge. Jeg har frygtelig ondt i halsen, og Preben har dobbeltsidet

lungebetændelse. Rart at Christina ikke er syg.

Vi sover og sover og drikker masser af the og sover.

Jeg funderer over, om det mon ikke hjælper at strikke lidt.

I torsdags var jeg i Hjørring med Helene.

I perlestrik. Jeg købte garn til "Topstykke" (Geilsk.dk) og en ugle-sweater, jeg

har set på slagtenhelligko. Uglen tager form. Jeg har strikket kroppen (er der ikke

nogen, der kalder den "bullen"?) og næsten det ene ærme. Den er ikke så svært,

når man lige kommer i gang. Selv om opskriften er på engelsk.

Ren eleksir at være på tur med Helene. Jeg var ked af det om formiddagen, men

det hjalp at komme ud.

Fredag var jeg på arbejde. Det gik godt. Jeg bliver så rørt over alle de hilsner, jeg får på min

vej. "Rart at se dig", ""Flot du er tilbage", "Jeg har tænkt meget på jer".

Det vil være svært altid. Men vi klarer det, det skal vi.

Jeg tror ikke, der vil være en dag, hvor jeg ikke vil savne Rebecca.

Hun nåede virkelig at sætte sit præg på verden. Det lille smukke menneske.

Prinsessen med det store hjerte.

Jeg ville have været på job i dag, måske kan jeg komme en tur derud i morgen.

Ingen kommentarer: