tirsdag den 9. juni 2009

Dagens bedste kommentar

fik jeg i dag fra en dreng i 6. klasse:
Hvorfor kom du ikke i går, vi havde sådan glædet os til at skulle have dig!
Sådan noget varmer! Tak.
Ellers er dagen gået godt. Hjemkundskab lige efter en snor. Vi var tidligt færdige, så vi nåede også 1 times høvdingebold. Dejligt med ivrige børn. Så lærte jeg også lidt regler dér.
Bagefter lidt kopiering, snak med Jørgen om næste år osv.
Bytur: creme i Matas, gave til Lasse Høst og afhentning af de smukke bukser fra Bon A´Parte i postbutikken.
Hjem: tjekke mailen. Preben har sendt en tegning af vores nye tv-møbel. Wow, det er flot. Ja tak. Surferi.
Ovn og dampovn er på plads. Ovne og plader gøres rene. Det er smukt.
Ellers venter jeg. Venter på min mor og Christina kommer. Jeg skal til møde kl. 17.00

Ingen kommentarer: