fredag den 5. juni 2009

Strikkefronten har det godt

Det store dag i onsdags oprandt! Jeg skulle hente garn hos Holstgarn.dk. I forvejen var det bestilt via mail. Bestilling fra Helene, Mette, Lis og jeg. Lækre sager og skønne, skønne farver. Det var over min forventning, selv om jeg jo havde købt garnkortet og gramset ved det garn, Helene havde købt til Uldfestival.
Hjemme igen gik jeg straks i gang med Vest På fra Geilsk. Som arbejdet gled frem, kunne jeg se, at jeg ikke ville blive tilfreds med det. Det var for åbent på pind 7.
Så i går rundede jeg Strikkefeen på vej hjem fra censoratet i Frederikshavn. 2 fluer med ét smæk. Pind 6 blev erhvervet, og der blev slået op og strikket "om" i går. Meget bedre. Nu går det stille og roligt fremad.
I mens venter Anitas taske, Topstykke og Tunikaen i Mandarin tålmodigt i strikketasken.

Ingen kommentarer: