torsdag den 25. februar 2010

Kik i Strikkekurven

Billeder af, hvad jeg har på pindene:


Livstykke fra Geilsk. Min Mor løb afsted med den første, jeg havde strikket i Mørklilla fra Geilsk. Så nu er jeg i gang med denne. På hylden ligger det uld, min mor leverede til en ny :)






Sjal a la Christel Seyfarth. Jeg er ved blomsterrække nr. 12.








Tunika i Mandarin Petit (bomuld)










Sidegevinst fra Geilsk i 50% bomuld - 50% lammeuld fra ditto. Mmm, bare duften!









Sjal fra Herningegnen anno 1880, opstrikket i Alpaca. Jeg mangler ca. 60 takker på
kanten.







Vest På fra Geilsk. Jeg er gået i stå her. Men når den rykker frem i bussen, skal jeg nu nok hitte ud af, hvordan jeg tager masker op til kanten og kommer videre.






























Prinsesvøbet til Yoanna, som er min kollega. Hun skal føde i april. Jeg mangler 69 takker på den yderste bort.

4 kommentarer:

Signe sagde ...

YES!!!
Endelig én der har gang i flere ting end mig. Jeg er igang med at afslutte mine projekter. Må nemlig ikke starte noget nyt før to af dem er færdige. Det er de næsten..

EnHeberg sagde ...

Hæ hæ, det er vist ikke så svært at have mindre i gang... Denne gang er det også rigeligt! Jeg ser frem til at få afsluttet... Ja 1 projekt af gangen. Foreløbig er det Prinsesvøbet, som står forrest i køen - der er jo en termin.

Lin sagde ...

Joesses, har du gang i aaalllttt det paa eeen gang. Okay, jeg har ogsaa en del projekter igang, men det er kun fordi min interesse bliver fanget andetsteds og jeg gaar i gang med noget andet. Hmm, det kunne vaere jeg kunne finde lidt inspiration til at faa tingene gjort faerdigt.
Glad for at jeg tog en tur indenom hos dig.

EnHeberg sagde ...

Ja Lin, det har jeg. Og jeg skal nok aldrig have gang i så mange ting på én gang igen... Man kan jo få helt strikkestress.
Og hvornår mon jeg så lige får syet de 2 ballonkjoler, som venter...