torsdag den 18. februar 2010

Opdatering på håndarbejdsfronten


Jeg er stadig i gang med prinsesvøbet. Dog er jeg nu nået til den yderste takkekant. Men ak. Der skal 140 takker på, før jeg er færdig. Det bliver ualmindelig pænt. Ganske ubeskedent sagt! I går gav jeg den hele armen og nåede at strikke 10 takker. Så nu mangler jeg kun 118. Dagens plan er at færdiggøre side 1 og altså nu 35 takker.
Desuden er jeg sprunget ud i "Sidegevinst" fra Geilsk. Lige fordi jeg havde købt noget lækkert garn hos Geilsk, stod og skulle til møde, og jeg skulle til at tage masker op på den sidste side af svøbet. Det var ikke lige mødestrik. Ingen kommentarer om, at jeg nok havde et andet strikketøj, som kunne have ageret mødestrik. For ja, det har jeg helt sikkert. Men jeg MÅTTE altså bare prøve at strikke de smukke snoniger i patentstrik.
Så det gør jeg også. Lige om lidt!
P.s. Mit er petrol (det var da noget af et tilfælde...)

Ingen kommentarer: