lørdag den 23. oktober 2010

Når det regner, får man fregner...

...men hvis det ikke snart stopper her, ender jeg som mulat :)

Det har regnet hele dagen her. Nogle gange stille, andre gange kraftigt. Men tørvejr har vi ikke set noget af. Så længe man ikke skal ud at rive blade eller grave grøfter ( Jane :) ), er det jo underordnet. Jeg kan nemt drikke te og strikke i regnvejr.

Wolf og jeg smuttede ud en tur lige omkring middagstid.






Vel hjemme igen blev frakken hængt til tørre på badeværelset :)

Frokosten blev forberedt - og hvilken forkælelse. Da Preben var på vej hjem fra bageren i morges, fik han øje på fiskebilen, holdt ind og købte fiskefiletter!
Nu er fiskefiletter jo et vidt begreb, her underforstået rødspættefiletter. Måske har du i din lokale frysedisk bemærket diverse "fiskefiletter" forklædt som hvidfisk, sej og andre sikkert ganske udmærkede fiskearter. Men jeg foretrækker altså rødspættefiletter.





Jeg elsker friske, nystegte rødspætter (hele eller filetter)


Uhm - de var bare gode!


Her hygger vi videre. Selv bamserne bliver der puslet særligt om :)
Fortsat god lørdag til dig :)

3 kommentarer:

Lisbeth sagde ...

Århhh. Total bamsehygge :-) Jeg har igennem dagen fået sms'er fra søster og mor, der med diverse påhæng er på vej hjem fra Bornholm. Tror vi skal være glade for at det bare har regnet her. Der måtte brækposer i brug på turen til Ystad :-(

Frujensensunikum sagde ...

Ikke et ondt ord om at grave grøfter...det skal der nok være nogen der syndes om, selvom jeg ikke liiige kan komme i tanke hvem hi hi

Godt at skønne Wolf kunne tage dig med på en tur, så smager rødspættefilerne også dobbelt så godt.
God weekend

EnHeberg sagde ...

Nemlig - total hygge hos alle :)

Nu er Bornholmerbåden jo heller ikke noget, man spøger med Lisbeth. Pyha, sikke en hjemtur...

Ja, selvfølgelig skal der det, Jane - bare det ikke er os :)

Det var en skøn tur. Både for Wolf og jeg.