tirsdag den 22. marts 2011

En hund efter uld...


Jeg har skrevet om det før - Wolf elsker uld.
Sådan ligesom Ferdinan, der sidder under korkegen og snuser til blomster.
Man tror, det er løgn, men den er god nok.
Når jeg kommer hjem med garn, stikker han straks snuden i posen. Hvis det er uld, snuser han længe :)
Min Mor har en filtet taske, sådan en poseagtig en. Wolf kan på magisk vis få hele hovedet ned i tasken og bare stå der og snuse!
Min Bedste Ven mener, han nu er kommet til det helt rette hus her hos mig, når han sådan elsker uld :)
Billedet siger det hele - endelig fik jeg ham foreviget.
Jeg strikker futsko, som skal valkes - i uld.

9 kommentarer:

Strikkefuglen sagde ...

Det er sjovt med ham, at han har næse for uld ;-)

Anita Tørmoen sagde ...

Han er jo helt betatt:)

Lin sagde ...

Ja han er kommet til det rette hjem den uldhund hihi. Pragtfuldt billede.

violykke sagde ...

Det er da sjovt,men jeg er også vild med uld, det er altså en dejlig lugt :0) Garnet er kommet idag, hold nu op det er fedt, har aldrig set den farve kombi. men har fundet et nyt sted der forhandler noro, så må hun tage det hjem, for den farve havde hun heller ikke, det er nok kun i jylland i er så heldige ♥

EnHeberg sagde ...

Jeg undrede mig noget i starten, Majbritt, og tænkte, at det nok var noget, jeg bildte mig ind... Men den er god nok :)

Fuldstændig, Anita :)

Nemlig, Lin.

Jeg synes også, uld dufter, Lykke. Jeg kender mange, som siger, det lugter...
Hvor skønt at høre, garnet er kommet frem i dag. Jeg synes også, den farvekombi er SKØN.
Tænk, at vi for en gangs skyld er foran - det er ikke tit, det sker ♥

Frujensensunikum sagde ...

Endelig et billede af skønne Wolf....dejligt at se han er frisk igen.....lidt "uldhund" er man vel nød til at være når man nu bliver "slæbt" med til diverse garnbutikker oppe i Nordjylland....og bor i et hus der næsten er isoleret med uld hi hi....

Det bliver spændende at se om Lilletrold får de samme tendenser !!!

kh
Jane

Den glade bondepige sagde ...

Hvor er han dog skøn....

K. Gammelby sagde ...

Jeg har hørt om en ulv i fåreklæder, men ikke om en hund, der sniffer uld :-D. Måske skulle du strikke en lille uld ting til ham, så han kan gå og sniffe sådan efter behov ;o)
Kh Karen

EnHeberg sagde ...

Han er desværre ikke frisk endnu, Jane :( De ører driller noget. Nyt penicillin og vi renser fortsat...
He he ja, især Saltum har han været med til en del gange - der vanker jo en dejlig tur ved stranden, når man har ventet pænt i bilen :)
Isoleret med uld?!? Schyyy!

Mange tak, Michaela :)

Det er da en super idé, Karen. En strikket pude til sengen, måske!