tirsdag den 31. maj 2011

Oh happy day

Endnu en skøn dag.
Vel hjemme fra sommerhuset finder jeg dette i posten



Præmien, altså første præmien, jeg vandt hos Lene. Tusind tak Lene!
Armbåndet er så flot. I lækkert stof og smukke farver. Jeg har kun lige haft det af, når jeg har været i bad :)
Og tæppet. Det er så lækkert. Smukt i stof, jeg beundrer. Dejligt let og stadig meget lunt. Lille A og jeg har allerede ligget med det flere gange. Og lige nu ligger Lille A også og sover trygt, svøbt i tæppet.

Der var også en uventet pakke...

Fra Jane, som sendte en fin lille kjole til Lille A

en overraskelse til mig samt et forkælelsesben til Wolf.
Det var lige noget, Wolf kunne bruge! Så da jeg langt om længe havde fået lirket båndet af med den døveste saks i verden, listede Wolf ind og nød benet på sin pude.


Jane skrev, benet var særlig godt til dårlige ører :)
Efter at have ædt det halve, faldt han i søvn. Det gjorde stor lykke! Tusind tak Jane, det var en stor og glædelig overraskelse!

Når man nu, som jeg, går hjemme, kan man jo nå på biblioteket hele 2 gange om dagen :)


Oh, happy day!

6 kommentarer:

Lomme sagde ...

Gøy med pakke! Koselig at du er med på min -gi bort- :) Ønsker deg en deilig dag!

EnHeberg sagde ...

Tak i lige måde, Silje - og velkommen på min blog også :)

Anita Tørmoen sagde ...

Så fin premie du har fått, og koselig med gave til datteren og hunden:) Bøkene har nok mye inspirasjon kan jeg tenke meg.

Tina Dalbøge sagde ...

Fint armbånd og dejlige billeder. KH Tina

EnHeberg sagde ...

Meget fin præmie og gaver Anita.
Måske kan du også låne bøgerne i Norge. Jeg har lånt en del norske strikkebøger her i Danmark.

Tak Tina - og tak for kommentaren. Så flot og spændende en blog, du har!

helene sagde ...

og så har du jo slet ikke skrevet at du har været i husflidsforeningen med din bedste ven hvor vi fik gulerodskage og kokosmarkroner - mums....