lørdag den 9. juni 2012

Enden er nær!


om ti pinde er tørklædet endelig færdigt.
Jeg synes, jeg har strikket på det rigtig, rigtig længe. Det har jeg i og for sig også, for jeg er jo typen, som altid har flere strikketøjer i gang. Effektivt har det jo ikke taget så lang tid - dog er det et mønster, som tager en del tid. Patentpindene fylder ikke så meget.
Det er nok ikke liiige i morgen jeg slår op til det hvide, jeg havde i tankerne, da jeg købte garn til to.
Men smukt er det - sikkert også i hvidt.

Nu håber jeg bare, der er garn nok!


9 kommentarer:

Susanne sagde ...

Der er SÅ flot. Jeg er vild med det mønster. Hvor kan man finde det?

EnHeberg sagde ...

Det er Geilsk Sidegevinst. Hun har haft den som gratisopskrift på hjemmesiden for 2-3 år siden :) Ved ikke, om den stadig er der.

GNIST by Gitte Bettina Lauridsen sagde ...

Dette blir riktig så lekkert!!

Merete sagde ...

ja patent er langsommelig strik men det ser super fint ud !

violykke sagde ...

Åh det har jeg også haft kik på længe :0)

EnHeberg sagde ...

Opskriften er lige her:
http://www.geilsk.dk/fileadmin/Arkiv/Dokumenter/Opskrifter/Sidegevinst.pdf

Strikkefuglen sagde ...

Ejj hvor er det smuk :-)

Lin sagde ...

Ih, du maa da igang med det hvide. Det er da bare for laekkert.

dqpage sagde ...

Det bliver bare et hammerflot tørklæde.
hilsen Mona