tirsdag den 22. juni 2010

Gavekort til Sirup

"Jeg vinder aldrig noget"
og det er bare løgn efterhånden!
Jeg har på det seneste været noget mere heldig end sædvaneligt.
Det er jeg super glad for. Det er dejligt at blive forkælet.
Da jeg kom hjem fra Kreta, lå der en besked på Facebook om, at jeg
havde vundet et gavekort på kr. 500,- til Sirup (lækker tøjforretning med dejligt udvalg). Ihh, hvor skønt!
Jeg valgte denne tunika og denne skjorte:








Begge dele er fra Object.
Jeg bliver så glad for dem :)
Tak Henriette for den skønne gevinst.

Hvis du har mulighed for det, skulle du også lægge vejen forbi
Sirup, Pakhusvej 2 i Gistrup.
Skønt lyst lokale, fine ting og mange af dem samt sød, ærlig og nærværende betjening.

4 kommentarer:

Birthe sagde ...

Tillykke , hvor dejligt :-)
Jeg er bare vild med kjolen , den er skøn :-)
Birthe

Lin sagde ...

Joesses hvor du kan. Bliv du endelig ved med at sige at du aldrig vinder noget, for du kan jo se at det giver pote. hehe. Flotte ting du har valgt, men vi vil se dem paaaaaaaa.

EnHeberg sagde ...

Tak Birthe. Jeg er også rigtig glad for dem. De er nu begge taget i brug.
Det er da en god idé, som jeg slet ikke har overvejet, Lin ;)
Jeg har prøvet at tage billeder selv, men det blev ikke heldigt...
Måske på et andet tidspunkt :)

Frujensensunikum sagde ...

Tillykke sikken en dejlig gevinst og skønne ting du har valgt....nu vil vi så ikke høre mere om at du aldrig vinder noget....;o)