lørdag den 26. juni 2010

Sikke en fest! :)


Dagen i går stod vanen tro i sommerferiefrokostens tegn.
Årets tema var VM, og selvom Danmark tabte til Japan torsdag aften
(jeg så ikke kampen) mødte jeg op i VM-udklædning.
Rød fodboldtrøje, kort nederdel, hæklede flag i guilande rundt om halsen
og lakerede negle efter alle kunstens regler.



Det var et brag af en fest.
Vejret var med os, grillen kørte som smurt, hele dagen var der fyldt på bænkene på terassen under pavilionerne. Glade mennesker ude og inde.
Og masser af koldt Tuborg fadøl.
Dagen i dag har jeg så brugt på at komme mig igen.
Vanen tro varer tømrermændene faktisk lige så længe som festen... 12 timer! Men det var det hele værd, og hold fast hvor var det bare sjovt og en god fest.
Sommerferien er danset ind og jeg er klar til sommeren.
Vi ses på HE til august :)

2 kommentarer:

Lin sagde ...

Nej nogle seje negle Louise. Har du ikke et billede af resten af dit outfit???? Ja, vi tabte, sikke noget, men men bedre held naeste gang. Toemmermaendene holder sig vaek hvis du drikker et glas salt vand inden du gaar i seng. ( det er ulaekkert men det hjaelper)

EnHeberg sagde ...

Det kan jeg da i hvert fald tag, Lin. Dog er neglelakken taget af :)
Jeg vil huske tricket næste gang, inden jeg vælter i seng! Tak for det ;)