lørdag den 19. juni 2010

Når det regner, får man fregner :)



...hvis jeg får ret mange flere, ender jeg som mulat ;) (efter turen til Kreta)
Det regner her i Hals, hvor vi nyder weekenden.
Preben er på vej hjem fra arbejde. Jeg har brugt formiddagen med lidt rengøring og er
ellers ved at gøre klar til 10.u skal op i mundtlig matematik på mandag og tirsdag.
Derefter er der et par dage, hvor jeg har lovet at hjælpe på biblioteket.
Det glæder jeg mig også til.
Og fredag = sommerfrokost og sommerferie.
Resten af dagen i dag kommer til at gå med dejlig frokost med familien, gåtur (længde afhængig af regnvejret, måske til stranden), lidt mere regneri, forhåbentlig lidt pinde på Bagtanker, som jeg tror, det går godt med.
Som lovet laver jeg snart et indlæg om Bagtanker - lige om et par prøvedage og en censorfrokost.

Rigtig god weekend til dig og dine.

2 kommentarer:

helene sagde ...

HOV HOV - du nåede vist lige et bryllup også.........
God weekend

EnHeberg sagde ...

Ja, det gjorde jeg :) Men det var slet ikke planen o:)
Preben havde skam lagt sig foran tv, da han træt kom hjem fra job, men kort tid efter sov han trygt oven på min velanrettede frokost... Og så var fjernbetjening og tv mit!
Også god weekend til dig.
Jeg glæder mit til vi ses mange dage i den kommende uge ;)