tirsdag den 29. juni 2010

Sommertanker

Jeg er oven på igen (efter festen). Sjælen og hjertet er stadig glad og tænker tit tilbage på den skønne, livsbekræftende festlige fest. Tænk at være beriget med så mange skønne, dejlige, sjove og festlige kolleger.
I går kørte jeg til Hals/sommerhuset og slog græs. Plænetraktoren gik endnu engang kaput. Jeg var næsten færdig men blev det så ikke. Bagefter hentede jeg de nyindkøbte havemøbler i Aalborg. Vi fik indviet dem og den nye Smokey Joe (lille grøn skøn transportabel Weber).
Skønt grillvejr på terassen.
I dag gik jeg så først en lang tur med Wolf. Derefter rev jeg græs i 2 timer, fejede i 1 time og støvsugede. Så var det tid for et bad og ½ times strik, inden Christina skulle hentes.
Aftenen er gået med grill og efterfølgende oprydning.
Nu var det så nu, jeg skulle strikke lidt mere. Men jeg er øm i skuldrene efter dagens anstrengelser ude.
Så jeg tror bare, jeg lister i seng.
Godnat og god dag til dig i morgen :)

Ingen kommentarer: