tirsdag den 9. november 2010

Sne, hoste og varm kakao


Da jeg åbnede døren i morges, så her sådan ud. Sne. Det er okay sådan her. Men jeg orker simpelthen ikke mængder af sne mage til dem, vi havde sidste vinter. Jeg har ikke tal på de gange vi sneede inde - eller for den sags skyld ude... Vi har aldrig fået ryddet vejen så mange gange før, og jeg har aldrig set så meget sne før i mit liv :) Nu bliver jeg jo lige straks 35 :)
Nuvel, vi må se, hvordan det udvikler sig.

Wolf kikkede længe ud og først efter et par forsøg, listede han ud. Uha, det var jo både vådt og koldt. Så kan man godt holde sig et par timer mere.
Jeg skulle heller ingen steder. Var lagt ned af forkølelse, som væltede frem til massevis af lommetørklæder. Og hoste. Bakterier overalt. Der er jo grænser for, hvad man kan byde kolleger og elever.

I stedet blev jeg forkælet. Varm kakao virker på meget.

Tak søde Preben.

Den lille jakke er nu i samlesæt klar til at blive monteret til Lilletrolden.

4 kommentarer:

Tina Liel sagde ...

Godmorgen! Det ser godt nok lidt koldt ud. I kan vist godt nøjes med en brøkdel af den sne I fik sidste vinter. God bedring! Sådan en gang forkølelse er rigtig irriterende. Uhm kakao og en berliner! Hernede er det også berliner tid eller sufgania som den kaldes på hebraisk. Det er favorit spisen til Hanukka (helligdag - lysets fest) som er først i december. Ha en god dag hvor du passer godt på dig selv. KNUS

Lin sagde ...

Sne burde "opdrages" til kun at falde paa markerne i haven!!!! De kan jo saa meget med alle deres gensplejsninger saa why not, det ville da vaere nyttigt ( oensketaenkning).
Forkoelet, dit lille pjevs. Nu maa du til at passe godt paa jer!!!!
Varm kakao mums, og den kage, den ser god ud. Jeg tror jeg kommer og ligger syg hos jer naeste gang hehe.
Lilletrold bliver da saaaaaa fin. ( Ih jeg glaeder mig)

helene sagde ...

Det ser godt ud.
Når nu regn betyder at man "har kunne være sødere" i det forgangne år - så må sne jo betyde, at man har været det mest fantastiske, blide, hvide og vidunderlige menneske i året der gik.

God fødselsdag.
Hilsen en der nu ligger hjemme på sofaen med omdt i hoved og hals.....

EnHeberg sagde ...

Berlinere er gode, Tina. Sjovt at høre, I også har dem i Israel. Det er vel meget "sukkerbrød", I kan få?
Jeg skal nok passe godt på mig selv.

Du er velkommen, Lin :)

Tak, Helene. Jeg er så glad for, du er min bedste ven!