fredag den 22. maj 2009

Dagens ræserløb

Sedlen fra morgenstunden indeholdt en del punkter.
Ringe til biblioteket for at bestille billetter til Marianne Isager d. 10/9
-De kan bestilles 1 måned før.
Hente pakke fra BonAParte på posthuset.
- Okay top, stribet bluse og bukser i overvejelse, nederdel skal returneres.
Dog var hele midtbyen et stort kaos, jeg skulle ihvertfald ikke handle der!
Apoteket efter pencelin til bekæmpelse af Prebens tandbyld
- Kun 8 i kø foran mig.
Revisoren efter mappe med bilag.
Planteskolen for at købe blomster til Svends fødselsdag i morgen.
- Alt efter planen. Hibiscustræ til Svend, diverse sommerblomster til krukkerne herhjemme.
Dyrlægen efter ormekur til kattene.
- Lukket, nyt forsøg mandag.
Ellen, Grønthjørnet efter pelagonia´er til Svend.
- 10 stk. efter planen.
Hjem igen, pyha et lille hvil ved computeren.
Pakke varer ud og spise frokost.
Nusse lidt omkring, tømme opvaskemaskine, vaske lidt op i hånden osv.
Fik plantet alle de skønne farverige sommerblomster i krukkerne udenfor.
Nu skal jeg så have udtænkt, hvor jeg skal sætte alle de løg, jeg tog op af krukkerne.
Så sidder jeg lige stille ved somputeren igen...

1 kommentar:

EnHeberg sagde ...

Ja ja, på vejen fik jeg så også handlet i Rema, som ligger dejlig langt væk fra midtbyens kaos. Og mødte Majbrit, som jeg fik en rigtig dejlig snak med.