torsdag den 28. maj 2009

Hjemme igen

Så er vi hjemme igen. Som Michael Falch ville have sagt: "dejligt at få hende hjem igen".
På hjemturen lagde vi vejen forbi Camilla, Peter og Theodor med en lille pakke. De havde fået det sødeste shetlandsføl. April. Hun var rigtig fin og sød.
Det har egentlig været en lidt underlig dag.
Jeg vågnede tidligt. Maggie ville ud. Kl. var ikke mere end 4.40. Heldigvis faldt jeg i søvn igen. Vi var oppe lidt over 7, selvom ingen ure havde ringet, og bussen jo ikke kom. Man er vel vanemenneske.
Møde på jobcentret kl. 10.15. Det kostede et par tårer i dag. Selv klap på skulderen kan være hårde. Sådan er livet så underfundigt.
Turen gik derefter forbi Blomsterhandleren og kirkegården. Satte de smukkeste mørke Pæoner.
Jeg måtte eje det nye Hjemmet pga en strikkeopskrift, så det blev også til et besøg i den nye Netto. Fin butik. Og så skal jeg jo så høre for, at jeg har købt Hjemmet. Koneblad. Nå ja, tunikaen er fed!
Christina har haft en rigtig god tur. Det er jo rigtig rart. Trods mår på loftet, sov hun som en sten. Men det kunne jeg nu godt have fortalt dem :)
Har lyttet til Miley Cyrus: The Climb nok snart 10 gange. Den går lige i hjertet. Det er lige sådan, jeg har det.
Så er der valgt garn til Christinas Topstykke, sort.
Lidt af en underlig dag. Pæn udenpå og så alligevel sprød...

Ingen kommentarer: