mandag den 25. maj 2009

Det endte med at blive en god dag

Jeg sov dårligt i nat. Oplevelsen fra natten til lørdag sidder stadig i kroppen.
Jeg kunne ikke sove. Lå og vendte og drejede mig. Kikkede på uret. Halv et. Ti minutter i et. Et. Nu skal du altså sove! Vækkeuret ringede 6.28, som det plejer. Jeg havde ikke rigtig lyst til at stå op, men gjorde det alligevel. Fik vækket Christina, ordnet madpakke og sendt hende afsted.
Kl. 8.00 var jeg på arbejde. Dejligt. 6 timer i skolekøkkenet. God dag. Men også en hård dag.
Jeg var træt, da jeg var hjemme kl. 14.00.
Hjemme ventede Preben, der havde været ved tandlægen med tandbylden. Hun havde stukket hul... Det havde ikke været sjovt. Uha - gys.
Strikkepause.
Snakke med Mor, der var kommet godt hjem fra Samsø.
Aftensmad.
Bogføring.
Computertid.
Strikketid.
Sengetid.

Ingen kommentarer: