onsdag den 8. december 2010

Eksperiment

Hos Karen så jeg disse smukke juletræer.
Det måtte jeg bare prøve.
Det første træ i bomuld ser sådan ud

Billederne er ikke helt gode... Her med blitz for at man kan se farven klarest.

Her uden, hvor man bedre kan se træet og stjernen.

Så kom eksperimentet ind! Mest fordi de i det lokale supermarked "kun" havde mintgrøn bomuld, og det kunne jeg jo lige som ikke bruge... :( Andet sted havde nøjagtigt lukket, så jeg kørte hjem, lidt hængenæb og grublende.
Tænke, tænke: Rester i uld!

Her ses resultatet med 1 trd pea green og 1 trd calypso fra Holst garn

Jeg er selv yderst godt tilfreds med resultatet af eksperimentet.
Så selv om min bedste ven har skrevet, at de har 5 forskellige grønne nuancer bomuld i den lokale Super Best, gør jeg ingen indkøb lige nu. Resterne passer fint.
Om lidt får træet også en stjerne.


I dag ankom to små nisser her. De havde klaret turen flot og uden store problemer trods sne. Den slags er nisser jo vant til. Og når man har hinanden som selskab, er rejsen ikke så lang.

Nu er de flyttet ind og skaber julehygge.
Tusind tak, Michaela. Jeg er meget glad for nisserne. Sikke en flot give away!

5 kommentarer:

Britta sagde ...

Det er da en genial måde at få brugt nogle grønne garnrester på; tror da jeg skal til at hækle juletræer... ;o) Og kender godt det der med at jagte bomuldsgarn i den lokale butik; der kan man altså nemmest få en lang næse og hængemule... Øv bøv...
Skønne skønne nisser du har fået; de er rigtig hyggelige og dekorative.
Go' onsdag aften...

Britta

Lin sagde ...

God idé med det trae. Flot ser det ud. Og sikke dejlige nisser. Der haenger de godt.

EnHeberg sagde ...

Det er nemlig ret smart, Britta.
Og den slags er jeg faktisk ikke ret god til...
Jeg er rigtig glad for nisserne. De hænger lige ved min plads ved spisebordet, Lin :)

Anita Tørmoen sagde ...

Det juletreet var utrolig flott:)

EnHeberg sagde ...

Tak Ulla-Bella :)