tirsdag den 14. december 2010

Fuldstændig overrasket og overvældet


Posten kom med en pakke i dag - fra Lykke
Jeg blev meget overrasket, da det jo sådan set var mig, der snart skulle have en pakke klar til Lykke og ikke omvendt.

Jeg er fuldstændig overvældet og mangler ord.

Det sødeste og hjerteligste kort fulgte pakken - men det holder jeg for mig selv :)
Der er tænkt på os alle. Og også de skønneste gaver til vores lille ny.

Tak er kun et fattigt ord - men mange, mange tusind tak, Lykke <3

8 kommentarer:

trinesoehest sagde ...

Det var da den fedeste gave! Og hvor godt tænkt med små, skønne sager til den lille i mavsen. Hvor er du heldig!

Frujensensunikum sagde ...

Dejligt med så betænksom en blog veninde....skønne ting ;)))

Anita Tørmoen sagde ...

Superflott gave:)

Dorthe sagde ...

Hej Louise
mange tak for din pakke, jeg er specielt vild med de små kræmmerhuse. Rigtig glædelig jul ti dig og dine. kh Dorthe

EnHeberg sagde ...

Hej Dorthe.
Velbekomme :) Og rigtig glædelig jul til dig og dine. Kh Louise

violykke sagde ...

Det manglede da bare med det store arbejde du laver for mig ♥

EnHeberg sagde ...

Endnu engang TAK, Lykke <3

Lin sagde ...

Sikke dog en dejlig overraskelse. Vores lilletrold bliver jo en hel mannequin.