mandag den 6. december 2010

Juletur

I lørdags fik jeg nogenlunde styr på gavelisten her i huset.
Ikke fordi den på nogen måde er omfattende. De 9 gaver kan jeg faktisk ret hurtigt få styr på, men jeg fik koordineret ønskesedler via nettet med beløb og lavet en konkret liste. Det er jo sådan set det halve af festen :)
Efter listen var færdig, sagde manden: "Hvornår skal vi så på runden?"
Jeg skyndte mig at sige: "Mandag!" Så er det klaret i starten af ugen, tænkte jeg.
Da jeg havde fri i dag, havde jeg mest lyst til sofa og selskab med hæklenål men holdt fast.


Det var en smuk tur til Aalborg.

Og det blev rigtig hyggeligt. Jeg er så glad for, vi kom afsted.
Vi fik købt 2 gaver - lige efter planen og købt ind.
Min mand har længe talt om, at han gerne vil have nyt tøj; vi skal til rund fødselsdag på lørdag. Vi har kikket flere steder, men...
I dag fandt han jakke, skjorte og slips og bagefter sko dertil. Og sørme om ikke, der også var et par støvler, han lige kunne bruge - sådan til en tur med Wolf.

Jeg var også heldig at finde et par sko. Så nu er jeg klar til at danse på lørdag :)
Der var sådan lidt Askepot over dem - de passede lige på stedet. Når det er sådan, dur det bare ikke med overvejelser - så skal de med hjem. Straks!

Ingen kommentarer: