mandag den 27. juni 2011

Jeg gentager :)

Man må aldrig gå ned på grej...

Gennem min nye kontakt Jerslev Husflidsforening fik jeg webadressen celticove.com Mona kender Karen, som også vidste, hvem jeg er (?), og hun havde sådan en forlænger til at sætte mellem 2 wirere (£ 1,25). Jeg kunne ikke komme videre med det store violsjal til Lykke, før de var i hus.
Med i kuverten kom en helt ny slags hæklenål. Nr. 3. (£ 5,92) Den kan man jo altid få brugt :) Især når man har rykket nakken af sin nål i træ...
Og små hjælpepinde til snoninger har jeg aldrig ejet, men det gør jeg så nu (£ 3,75).
Så skønt og uundværligt grej :)
Det vildeste var næsten, at jeg bestilte kl. 13.30, og der kl. 16.00 kom en mail om, at herlighederne var sendt. Ja tak.

P.s. Der er 3 rør/forlængere i pakken. Det kunne jeg nemlig ikke se på billedet på hjemmesiden.

7 kommentarer:

Camilla sagde ...

Åh, der er intet som nyt udstyr, det kan man aldrig få nok af! Tak for dine søde ord om mine hæklede tæpper!! Nu kan du jo hækle løs min din nye fine hæklenål, giv endelig en anmeldelse :-)

EnHeberg sagde ...

Nej, det kan man aldrig nogensinde :)
Hvert et ord er ærligt og velment.
Aneldelse følger - I promise.

Strikkefuglen sagde ...

Udstyret må være i orden, der er altid noget som lige mangler :-)

Fru Kahr sagde ...

Udstyr skal man ikke kimse af;-)

Lykke sagde ...

Med godt grej som Knitpro går man heller ikke helt fejl :-) Håber det hjælper med at trylle nogle dejlige stykker strik og hæklerier frem :-)

Anita Tørmoen sagde ...

Utstyret må vi ha i orden:) Ser ut som du har fått tak i noen fine pinner:)

EnHeberg sagde ...

Heller én god end 2 dårlige!
(Det er derfor jeg så sjældent køber noget i Ikea...)