søndag den 5. juni 2011

Lille sommerfugl

Hos Anita fandt jeg denne søde sutteholder, som jeg har hæklet til Lille A.




Jeg har syet en seleklips bagpå.
Ændringer ift. opskriften: Jeg hæklede en række af luftmasker til at trække sutten igennem, så der ikke er trykknap eller knap på kæden.

Jeg fik også lige testet maskinen i går mht. smock. Det ser ud til at virke! :)
LIS er min sygud - jeg har studeret og brugt hendes tutorial. Tusind tak Lis!! :)
Så nu er jeg klar til at sy haremsbukser, her kaldet nissebukser. Meget mere om det senere ;)
Ellers bliver det ikke til så meget bloggeri - undskyld - men det er meget sjovere at være ude i solen, strikke på terassen osv. lige nu...

5 kommentarer:

Strikkefuglen sagde ...

Den lille sommerfugl er en rigtig sød sutteholder :-)
Ikke at jeg forstår mig på syning, med det ser da godt ud, det bliver spændende at se.
Her nydes solen også, dog trævler jeg mere op end jeg strikker, der gik koks i rækkerne og det er TRÆLS at opdage.
Dejlig dag til dig og dine.

EllenSand sagde ...

Nydelig smokkholder. Strikksøm er artig. Gleder meg til å se dine strikksømprodukt.
Ellen :)

Anita Tørmoen sagde ...

Så fin den ble:)

Lin sagde ...

Tak for tipset. Den er da soed.
Lille-trold er vokset noget saa ustyrligt.

EnHeberg sagde ...

Tak Majbritt :)
Det er kun en lille smock-prøve på et tilfældigt udvalgt stykke stof. Men planen er klar og nu også snart mønsteret, som jeg er ved at tegne af efter et par bukser.
TRÆLS med koks i rækkerne...

Tak Ellen :) Jeg glæder mig til at se, om det bliver, som jeg tænker, det skal. Du er jo lidt af en guru på syfeltet :)

Jeg er meget tilfreds, Anita. Dejligt du ville dele.

Velbekomme Lin. Ja helt vildt. Nu kan hun også både pludre, grine og holde legetøj og sutten selv :)