søndag den 26. juni 2011

Kreta 2011

Vi har haft en skøn uge på Kreta. Jeg elsker det sted på jorden!
Vi havde skønt vejr, mellem 33-40 grader og lækkert solskin hele ugen.
Lille A klarede turen i god stil og nød også i fulde drag. Vi kom en del omkring og også mere, end vi havde forventet med sådan et lille nummer.
Kun en enkelt eftermiddag blev Lille A utilfreds, da det simpelthed var for varmt! Så gik turen hjem, og da airconditionen havde snurret et kort øjeblik, var tilfredsheden genoprettet. Hun nød at bade, både i pool og i havet.
Jeg bringer et udpluk fra ugen:





















































Tiden fløj virkelig afsted. Jeg var helt trist, da jeg satte foden på trappen til flyet med kurs nordpå. Kun fordi jeg fortalte mig selv, at jeg kommer derned igen, blev jeg ikke fuldstændig vemodig. Der er så skønt!

Indlægget har været et stykke tid undervejs.
Vel hjemme igen kl. 17.30 torsdag gik turen til Sankt Hans aften hos min mor kl. 18.30. Fredag var jeg til sommerfrokost på skolen. Lørdag kørte vi til sommerhuset, hvorfra vi er kommet hjem i aften kl. 21.00.

8 kommentarer:

Britta sagde ...

Velkommen hjem; dejligt at I har haft en fantastisk ferie - men også skønt at du er tilbage på bloggen... Du har sandelig været savnet... ;o)

Kh Britta

Fru Knudsen sagde ...

Det lyder som en skøn uge. Altid dejligt med ferie

Lin sagde ...

Velkommen hjem. Dine billeder giver mig smagen af ouzo og fyldte tomater....mundvand. Fortsat god sommer. Nu er det min tur til at pakke, for jeg skal hjem.Hurraaaa.

EnHeberg sagde ...

Rigtig mange tak til jer alle :)

Tak Britta, jeg har også savnet bloggen. Jeg er kommet helt ud af gear.

Det var så pragtfuldt, Fru Knudsen. Jeg elsker bare Kreta. Når jeg bliver gammel...

Uhm ja, Lin. Og som det måske antydes: Mythos og tunsalat :)
Tak i lige måde og rigtig god tur! Hurra!

Strikkefuglen sagde ...

Velkommen hjem igen. Sikke nogle dejlige billeder ;-)
Vi venter lige tre uger med ferie.
Kh Majbritt

GNIST by Gitte Bettina Lauridsen sagde ...

For en fin tur! Så bra det gikk fint å ha lille A med. Kreta er herlig!

EnHeberg sagde ...

Tak og god tur, Majbritt.

Det var skønt, Gitte. Jeg elsker bare Kreta!

Keramikeren sagde ...

Uh, det ser godt nok dejligt ud. Får da helt lyst til at komme sydpå. Men her bliver det vist Sverige og først om laaaang tid!