fredag den 30. december 2011

Glade jul, dejlige jul

Vi har slappet af, hygget og lavet så lidt som muligt.
Det var lige det, vi trængte til, kan vi mærke nu.
Jeg blev så glad, da Preben i går sagde: I dag føles det som om, jeg har det bedre! Juhu - efter tre ugers sygdom og ingen energi. Endelig endelig.

3. juledag havde vi besøg af Jonas (Prebens store søn) og Betinna (hans kæreste).
De havde Cranium, som vi gav hende sidste år, med. Virkelig et sjovt spil. Hold da op som vi grinede, og alle var med. Det var så dejligt!



Jeg strikker Samlebånd og fik heldigvis listet herligheden over på en rundpind i går aftes.



Lige nu ser den sådan ud. Jeg mangler én stribe + kanten.

Andrea har rigtig fundet ud af at komme rundt og er meget på opdagelse. Det er en fornøjelse at sidde og beundre hende.





Uhh, som hun gerne ville have haft fingre i min spilledåse. Det er en, jeg har arvet efter min mormor, så det får hun ikke. Men hun må få den, når hun bliver stor :)

10 kommentarer:

Uldbegavet sagde ...

Dejlige billeder af en dejlig unge, det lyder som om I har haft det rigtig hyggeligt.
Spændende samlebånd du laver, glæder mig til at se det færdige resultat.
Godt nytår til dig.

Strikkefuglen sagde ...

Skøn lille dame, der går på opdagelse kan godt forstå ,at hun er vild med spilledåsen den er også flot.

Samlebånd ser spændende ud :-)

Dejligt at i har nydt juledagene og at manden er rask igen :-)

Godt nytår til dig og dine kære :-)
Majbritt

Lisbeth sagde ...

Dage med intet andet end samvær på programmet kan gøre underværker for energidepoterne :-)

Godt nytår til dig herfra

Birthe sagde ...

Skøn lille Andrea , hun er så dejlig livsbekræftende :-) Godt nytår til dig og dine ...

Susanne sagde ...

Hvor er hun sød, hende den lille stribede..

EnHeberg sagde ...

Det har vi, Uldbegavet. Tak for dine altid dejlige kommentarer - jeg har meldt mig som fast læser hos dig.
Det gør jeg også - kanten er indledt.

Tak og i lige måde, Majbritt. 2011 blev vores år ;)

Korrekt Lisbeth. Tak og i lige måde.

Birthe: Ja, det er hun uden tvivl, og det er så dejligt hver eneste dag. Hun har om nogen også nydt ferien. Tænk at have far, mor og storesøster lige ved hånden i så mange dage. Det er blevet til mange kram.

Tak Susanne. Hun er næsten gået over til fartstribet :)

Godt nytår til jer alle sammen <3

EllenSand sagde ...

Så herlige bilder av Andrea på utforsking :)
Og nok et spennende strikkeprosjekt på gang. Du er flink, altså.
Takk for koselig bloggkontakt og godt nytt år til deg og dine.
Klem Ellen :)

Anita Tørmoen sagde ...

Godt nytt år! Så stor hun har blitt:)

Anonym sagde ...

Hei og godt nyttår til deg, Louise. Ser ut til at du har hatt en herlig juleferie - det er også et spennende strikkeprosjekt du har på pinnene. Det skal bli spennende å se det ferdig til slutt.

Ønsker deg et lykkelig år!!

EnHeberg sagde ...

Tusind tak, Ellen. Jeg kan kun sige i lige måde - på alle fronter.

Anita: Tak og i lige måde. Ja, det går så stærkt :) Hun er rigtig på opdagelse.

Tak og i lige måde Anita!
På genblog i 2012 :)