mandag den 5. juli 2010

Bagtanker

Bagtanker fra Bente Geilsk.
Jeg har strikket trøjen for en veninde og tidligere kollega.


Første idé sendes til Anja på sms (29. marts)


(11. april)


(14. maj)


(25. maj)


(9. juni - ugen på Kreta)












(Den færdige trøje)











Aldrig i mit kreative liv har jeg været så meget i tvivl om et strikketøj!
Selv da jeg var ved at lukke af, var jeg ikke sikker på, at trøjen var rigtig.
Det er på ingen måde Bente Geilsk´ skyld. Jeg kunne simpelthen ikke se, om trøjen var rigtig, når den sad der på rundpinden. Så du skal bare strikke, som der står i opskriften... Ha ha, tænker jeg så.
Men den blev rigtig og er fin og lækker.
En vask vil gøre godt.

Faktaboks:
Garn: Geilsk 3-trådet bomuld og uld (45% bomuld og 55% lammeuld) i farverne C23/flaskegrøn, C17/denim blå og C10/lys blå.
Grej: Addi turbopind nr. 3, 80 cm. Nål, saks og tålmodighed.

4 kommentarer:

Signe sagde ...

Den er vel nok blevet flot. Lisbeth og jeg har snakket lidt om at lave den som en KAL til efteråret. I samme farver men med forskellig bundfarve. Man er vel tvilling :-)

Den glade bondepige sagde ...

Den er da blevet superflot....tillykke med den :)

Frujensensunikum sagde ...

Tillykke med det flotte resultat Louise....den er da blevet yderst vellykket.

En meget heldig veninde :)

EnHeberg sagde ...

Tak Signe - sikke en god idé! Så er det vel også tit de samme farver, man falder for?
Også tak til jer Michaela og Jane.
Jeg glæder mig rigtig meget til at besøge Anja :)