torsdag den 29. juli 2010

Kreativ dag med både kup og fund

I dag har jeg syet. Lagt kjole op for en kollega.


Denne model skulle af med den nederste del.



Lidt af en opgave, da kjolen på ingen måde er ens i længden nederst - og det skulle den jo helst ende med...





Jeg havde ingen tråd, som passede i farven så turen gik til Hals.



Hvor heldig har man lov at være: nedsat til kr. 25,- Dagens absolutte kup! :)



På loppesnusetur fandt jeg dette skønne fad:



Dagens fund til 15,- kroner (Femten?!?)

Har du fundet nogle kup eller fund i dag?

3 kommentarer:

Karen Klarbæk sagde ...

Ingen kup her i dag, men forhåbentlig når jeg kommer på loppe på søndag inden blogtræf i botanisk have i Århus.

Anita Tørmoen sagde ...

Så bra. Alpakka garnet er flott.

EnHeberg sagde ...

Det glæder jeg mig til at følge, Karen.
Rigtig skønt, Ulla-Bella. Det bliver efter planen til de skønneste vanter.