søndag den 18. juli 2010

Oprustning

Det bliver nok koldt igen på et tidspunkt...
Til den tid vil jeg endnu engang tænke, at jeg vist er født på et forkert kontinent :)
Jeg ser mig selv sidde i sommervarmen og strikke sokker og vanter.
Det er da lidt komisk, men jeg bliver garanteret glad for det senere.



Jeg strikker lige nu også på disse vanter i Alpaca farve mørk lime/2916.

Hver gang jeg sidder med det skønne garn, tænker jeg, at når Helene og jeg får den strikkebutik, må det være mig, der skal lægge Alpaca på hylderne :)

5 kommentarer:

Fru Kahr sagde ...

Du er ikke alene - jeg frembringer også den ene uld kreation efter den anden. Min familie mener, at jeg forbereder mig på en eventuel isvinter:-)

Frujensensunikum sagde ...

Jeg tror også du opruster til en meget meget kold vinter.....uff håber det varer meget lang tid inden den kommer.

Et stort tillykke med awarden fra Birthe....du har fortjent den og hver et ord er sandt :)

Lisbeth sagde ...

Er det nu også klogt at lade dig lægge alpaca på hylden? Du får da aldrig lavet, hvis du skal bruge tiden på at gramse :-)

Lisbeth sagde ...

Du får aldrig lavet noget, ville jeg have skrevet.. :-)

EnHeberg sagde ...

Tak fru Kahr - så er jeg mere rolig.
Men jeg har hørt, at mange strikker sokker/mindre projekter her i varmen.
Det er jo også næsten uudholdeligt at sidde med et stort uldsjal lige nu :)

Det håber jeg sandelig også, Jane!
Og den behøver på ingen måde være lige så lang som den sidste. ALDRIG har jeg i mit liv set så meget sne og været sneet inde mindst 6 gange... Det orker jeg simpelthen ikke 2 år i træk.

Tusind tak for de smukke ord!! :)

Du har så evig ret, Lisbeth. Synes det er skønt, at nogle kender mig så godt :)