mandag den 5. juli 2010

Færdige knæstrømper


Så blev knæstrømpene til den tålmodige datter gjort færdige.
Det skulle jeg vist have taget mig sammen til for længe siden! Så vidt jeg husker, begyndte jeg på dem i oktober 2008... og egentlig kunne jeg jo bare lade være med at skrive det, men jeg tør godt være ærlig. Jeg er nemlig sikker på, der er andre, som har lignende projekter liggende i skuffen :)

Jeg manglede tåen på den ene og fra hælen osv. på den anden.
Det tog ikke andet end et par strikninger (incl. en køretur til Skagen) at gøre dem færdige.

Christina er glad og har allerede trods varmen haft dem i brug!! Se det er anderkendelse :)

Fakta:
Garn: Opal Hundertwasser 6-trådet strømpegarn. Genbrug fra en raglantrøje, som var blevet for lille til Christina.
Grej: Jeg fik indviet min nye strømperundpind str. 3½. Det var en succes! Rundt og rundt går det og vips er man færdig. Dersuden benyttede jeg almindelige strømpepinde ved hælen og til afslutningen ved tåen.

Godt projekt.
Skønt jeg har mere strømpegarn klar på hylden!

Ingen kommentarer: