fredag den 30. juli 2010

It´s raining again...

men imellem 2 byger, blev Wolf og jeg enige om, det var tid for en gåtur.
Wolf bestemte, vi skulle dreje til højre for enden af vores vej, så turen gik til skoven. (Hvis vi drejer til venstre, kommer vi til stranden).



I skoven fandt jeg hindbær, som jeg lige måtte guffe nogle stykker af.
Uhm, de er gode nu. Måske skal jeg smutte op med en krukke i dag eller i morgen.
Jeg har mit hemmelige sted, som er en ubeboet grund. Der er rigtig, rigtig mange lækre bær.



Wolf stod og kikkede nysgerrigt og fik lov at smage et bær. Tænk engang, han spiste det! Ha ha, herlig hund. Så et par stykker mere blev det til.

Huset her ligger lige op til skoven. Jeg synes, de liggestole så så frygteligt ensomme ud i regnen.



Vi valgte den lange tur, da det kun regnede en smule.



På turen kunne jeg tydeligt mærke, at efteråret banker på. Jeg nyder alle sommerens grønne farver og blomster men tænkte flere gange på, at om bare en måned, ser alt anderledes ud.



Dejligt med noget frisk luft.

På den kreative front er jeg ved at strikke vante nr. 2.

6 kommentarer:

Frujensensunikum sagde ...

Ja den arme forsømte Wolf.....klart han må spise bær hvis han ingen hundekiks får.....;)

EnHeberg sagde ...

:) Han fik endda ekstra efter din mail, Jane.
Tak fra Wolf, der lige nu er ved at lege med sin "far" og endda får lov at gø højt inde i stuen... :)

Frujensensunikum sagde ...

Godt for Wolf, han må vel også have lov at sige sin mening ;o)

Har sendt en lille hilsen til dig i dag.

Mvh

Jane

EnHeberg sagde ...

Bestemt.
Mange tak, ihh så skønt.
Vh Louise

Anita Tørmoen sagde ...

Så flott hund du har:)

EnHeberg sagde ...

Mange tak, Ulla-Bella.
Jeg er også meget glad for ham!