tirsdag den 13. juli 2010

Ferieturen med Mor

I går var Christina og jeg inviteret på tøse- og ferietur af min Mor.
Planen var, at turen skulle gå til Tversted, hvor vi ville besøge Marianne Isager og efterfølgende Det Blå Ishus.
God plan!


Live fra Den gule flyver


På rette vej


Hos Marianne Isager.
Billedet snyder lidt - der var masser af damer, selv om vi var der præcis kl. 11.00.


Jeg fik set og rørt kjolen LIVE! Den hedder Sweetheart :)


Paparazzis notater ;)


YES! Så er det rigtig ferie.


Skøn udsigt over Tversted strand.


Mors smukke køb.

Herefter besluttede vi, at turen skulle gå til Skagen.


Vi besøgte Det hvide fyr i Skagen, hvor en af min mors bekendte udstiller raku i denne uge.
Hun har lånt Det hvide fyr sammen med en billedkunstner.














1 sek. efter jeg tog dette billede, kom en lumsk bølge, som slog op af min Mor.
Helt op til tasken :) Jeg kom sådan til at grine :)








Jeg måtte have et billede af havet med de smukke farver. Dog hoppede Sandormen så meget, at det var umuligt at få horisontlinjen vandret!















Det var en god og hyggelig tur!

5 kommentarer:

helene sagde ...

Sikke dejlig tøsetur. Blev helt bekymret for om I havde havcet jer ind hos Isager - da der ingen kunder var på billederne.
Synes at du er blevet ret god til de der paveracci-notater.....

Dejlig dag

Signe sagde ...

Det ser vel nok hyggeligt ud.

EnHeberg sagde ...

Ha ha, Helene :)
Næh, der var mindst 4 andre hold damer. Og endda også nogle stakkels mænd. Pludselig sagde en dreng med høj stemme: "Mor! Far og mig går tilbage til campingpladsen" :)
Yes, notater er guld... Hvem mon jeg har lært det af...

Det var fantastisk hyggeligt, Signe. Nok lige så hyggeligt som når din Mor, Lisbeth og du tager i IKEA :) Tøseture er sagen!

Frujensensunikum sagde ...

Det ser fantastisk hyggeligt ud med sådan en mormor/mor/datter tur.

Hvad er det nu for en kjole du har spottet hos Isager...???? den syndes jeg slet ikke jeg har hørt eller set før....;(

Livstykkestrømperne ser bare lækre ud måske det var noget man skulle prøve.

EnHeberg sagde ...

Jeg så kjolen hos Isager en søndag, hvor hun havde lukket. Efter en del mislykkede studier over nettet endte jeg med at ringe til Isager.
Hun kunne så fortælle, at det er Zig Zag top fra bogen Strik A la Carte, som er forlænget.
På turen var jeg så så heldig at røre og se kjolen rigtigt.
Den MÅ jeg bare lave, når jeg er kommet lidt længere med projekterne i skuffen :)
Heldigvis har min mor bogen, så opskriften er klar.
Livstykkestrømper tegner rigtig godt - de kan anbefales.
Knus Louise