onsdag den 14. juli 2010

Livstykkesokker









Endnu et sokkeprojekt. Jeg er som Jane vist blevet "bidt af en gal sok".
Det er dejligt med et mindre og overskueligt projekt, som egentlig ret hurtigt er færdigt.
Denne gang er jeg gået i gang med det lækre Arwetta multifarvede strømpegarn, jeg købte hos Bindestuen. Efter en kort sms-udveksling med min bedste ven om, hvor vidt dette garn egner sig til sokkerne, gik jeg i gang.
Og det er lækkert! Ikke det sidste par jeg har strikke af denne type garn :)

Faktaboks:
Garn: Arwetta classic strømpegarn (80% supermerino, 20% nylon) farve 511
Grej: foreløbig kun min strømperundpind nr. 2½

2 kommentarer:

Birthe sagde ...

Hej , det må vist være sommervarmen der gør at de små projekter er dem "vi" foretrækker lige nu . Sokkerne ser spændnende ud , jeg forstår bare ikke du kan strikke med den lille rundpind , hatten af for det :-) mine fingre fik total krampe af at strikke med den .
ha en dejlig dag .
Birthe

EnHeberg sagde ...

Ja det er jeg også overbevist om :) Store sjaler i uld er jo slet ikke til at overskue at sidde med...
Det går okay med at strikke med den lille rundpind. Dog er det lettest i ren ret. Det tager faktisk en rum tid med 3 ret 3 vrang, så jeg har overvejet at skifte til gl.daws pinde :)
Men tak for hatten!
Og dejlig dag til dig.