mandag den 8. august 2011

Haremsbukser #2




Så blev de helt færdige og klar til grillfesten på torsdag.

Husflidsforeningen startede i dag. Der var ikke så mange, som jeg havde forventet, men det var meget hyggeligt. Og Britta kom :) Det var rigtig hyggeligt at hilse på hende i virkeligheden :)
Men min bedste ven måtte desværre melde afbud på grund af hovedpine, øv øv!
Formanden havde fødselsdag og gav dejlig kage med frugt på. Uhm, så skønt!
Men gad vide, hvad Britta har tænkt om mig!?! Jeg var nemlig kommet ret hurtigt ud af døren og så sådan her ud:

Ha ha ha! :) Jeg havde ikke engang selv opdaget noget, før en, der hedder Rie, på parkeringspladsen råbte: "Hvorfor har du 2 forskellige sko på?" :)

6 kommentarer:

zpiffen sagde ...

Ha, den der med skoene kender jeg! Dog ikke to forskellige, men den dér med at komme af sted med der udtrådte gamle grimme, fordi de er så behagelige, at man glemmer, at det er dem man har på.

Fine bukser forøvrigt.

EllenSand sagde ...

Haha, så fjern kan jeg også være. :D
Buksa ble kul, stilig stoff.
Ellen :)

Lin sagde ...

Hihi, den har jeg godt nok ikke klaret, men er tit kommet afsted i sutsko. Man har det saa dejligt i dem.

EnHeberg sagde ...

Ja, var jeg så bare blevet i klip-klapperne... :)

Jeg elsker de bukser allerede. stoffet er så smukt!

Keramikeren sagde ...

Aj hvor godt, Louise! Men pyt, godt at komme afsted. Og tillykke med Andrea:-)

Britta sagde ...

Ha ha ha... Jeg registrerede slet ikke at du havde to forskellige sko på; det er nu forresten også uden betydning for mig... ;o) Det var SÅ dejligt at møde dig og Andrea, og selvfølgelig også alle de andre, og jeg glæder mig til næste gang.
Dine bukser er altså super flotte; jeg er vildt begejstret for det stof...
Glæder mig til vi ses igen; gi' Andrea et kram fra mig...
Knus Britta