mandag den 17. januar 2011

Award


Hos Anne Dorthe har jeg fået denne award, som jeg er meget glad for og også en smule stolt af.
Sammen med modtagelsen af den, skal jeg også dele tre ting om mig selv (ting jeg holder af), med jer. Jeg har før fortalt jer om mig selv, så jeg prøver at ligge en anden vinkel på denne gang og har været i tænkeboks.

1. Jeg er sammen med resten af min familie rigtig glad for vores sommerhus, som er en oase for os. Det er egentlig underligt, og det har vi tit snakket om, for vi er de samme 3 + hund, uanset om vi er hjemme eller i sommerhuset, men alligevel er der meget stor forskel på her og der. Der er sådan en dejlig ro.
Sommerhuset er "nyt" - vi har selv bygget det i 2006/2007 og er dimensioneret som helårshus. Derfor kan vi bruge det hele året. Indervæggene er af sten, så det er ikke sådan et "rigtigt" sommerhus i træ fra 60´erne. Lige tilpas i størrelsen, dejlig funktionelt og nemt at holde rent.
Af en eller anden grund elsker vi det sted.
Jeg kan stadig huske, da jeg var ved at male Rebeccas værelse og jeg fortalte hende, at her ville jeg bo, når jeg blev gammel. "Hvor skal Far så bo?", spurgte den lille, kvikke pige straks! Han skulle selvfølgelig bo her sammen med mig.
Rebecca elskede om nogen også vores sted. I starten var det svært for mig at pakke herhjemme, tage afsted og komme til sommerhuset uden Rebecca. Men jeg prøvede og er nået til et punkt, hvor det er naturligt. Det er jeg glad for. Vi lever med mindet om Rebecca på en smuk måde.

2. Jeg er glad for min positive måde at se tingene på. Ved nye tiltag eller idéer synes jeg selv, jeg tænker positivt og prøver nyt, inden jeg dømmer. Nogle af mine kolleger går i mit univers som nedgroede negle og pessimister. På forhånd dømmende, altid negative og sure i stedet for at give ting en chance. Sådan er vi så forskellige. Jeg er glad for, jeg er mig.

3. Jeg er glad for min familie og mine venner og kolleger. De er alle guld værd og uden dem, var jeg ikke den eller der, hvor jeg er i dag. Jeg elsker mit arbejde og min arbejdsplads og glædes hver dag ved at tage afsted og møde børn og kolleger. Jeg har jo også prøvet ikke at kunne tage afsted og være hjemme og tage hånd om min familie og mig selv, så måske er det derfor, jeg ser det som et gode.
Jeg glæder mig selvfølgelig også til, jeg går på orlov. Men i fredags sagde chefen heldigvis, at jeg må komme på besøg, alt det jeg vil :)

En del har allerede fået awarden, men jeg prøver at sende videre til:
Sefta Holm Design
Fru Kahr
og
Kreative masker

Jeg glæder mig til at læse med hos jer fremover.

Kærlig hilsen
Louise

Ingen kommentarer: