mandag den 31. januar 2011

Fristelser

Siden fredag da min bedste ven og jeg var på tur, har en lille ven spøgt i mit hoved.
Han hedder Morris. Vi mødte ham i DesignVærkstedet. Men synes, han var et lidt for dyrt bekendtskab (215,-). Jeg lavede lidt lobbyarbejde ved computeren fredag, da vi var kommet hjem. Sørme om ikke jeg fandt designeren bag og fik en mail afsted til hende. I dag har jeg bestilt Morris (150,- incl. porto).


I dag har jeg også bestilt programmet til Strikkefestival på Fanø

Til slut dagens bedste køb fra indkøbsturen:

11 kommentarer:

violykke sagde ...

vor er han sød :0) jeg bestilte igår katalog ♥

K. Gammelby sagde ...

Hvor er han dog nuser ;o) Ham kan jeg godt forstå, at du ikke kunne stå for.
Kh Karen

Anita Tørmoen sagde ...

Nå fikk jeg lyst til å reise til den festivalen også:)) Uldfestivalen er booket:)) Bra at du informerer om alt det spennende som skjer i Danmark:)

EnHeberg sagde ...

Han er nemlig så kær ♥

Jeg har allerede tænkt kreative tanker, hvor han er med :)

Det kan jeg godt forstå, Ulla-Bella. Vi glæder os også meget.
Det var så lidt - det glæder mig, du kan bruge informationen.

Lisbeth sagde ...

Det kan da godt svare sig at gøre sig lidt anstrengelser foran puteren. Den er vildt sød.

Strikkefuglen sagde ...

Den er bare for sød og næsten ikke til at leve uden ;-)
Dejlig at kataloget er kommet, jeg er heldigvis så tæt på at jeg lige kan smutte en tur til Fanø, spændende at se hvad der kommer til at ske.
Flotte flotte blomster ;-)

EnHeberg sagde ...

Det kan det helt sikkert, Lisbeth.
Han er bare så sød, nemlig.
Strikkefuglen: Det er meget spændende. Hver egn har sine fordele - jeg synes, det er længe at vente 10-15 dage på programmet... Jeg må strikke imens for at få tiden til at gå ;)

Frujensensunikum sagde ...

Morris er bare skøn.....tror det var på Messe i Fredericia jeg så ham første gang, syndes også han var lige i den dyre ende, så måske skulle man..... !!!

Jeg har også programmet til Fanø festivallen på vej hjem, spændende hvad der byder sig.

Skønne tulipaner :))))
kh JANE

EllenSand sagde ...

For en nydelig liten hund. Virkelig skjønn.
Ellen :)

EnHeberg sagde ...

Godt jeg ikke er den eneste, Jane :)
Det er spændende med programmet - jeg aner ikke, hvad der "plejer" at være.
Jeg elsker de tulipaner.

Han er så fin, Ellen. Jeg kunne slet ikke stå for ham :)

- sagde ...

Morris is incredible looking.